Takie bardzo osobiste podejście do klienta, to swego rodzaju nowość w motoryzacji. Każdy z klientów spełniających wymagania Peugeota otrzyma bowiem zaproszenie, czy to w formie e-maila, czy kartki pocztowej. Odwiedzając stronę internetową taki klient uzyska spersonalizowaną treść (na podstawie indywidualnego kodu dostępu), Peugeot bowiem stara się – w oparciu o posiadaną bazę klientów – przygotować jak najlepszą ofertę, która – być może – zainteresuje przynajmniej część adresatów akcji.
Promocja, nazwana „The Peugeot Private Sales” trwać będzie do końca stycznia, ale zaproszenia kierowane są do posiadaczy Peugeotów już od 3.I. Ich wysyłka skończy się 18.I. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty Peugeota, mogą liczyć na specjalne ceny na wybrane modele, a także za rozszerzoną gwarancję w cenie 1 euro. Dodatkowo w przypadku zakupu na raty, trzy pierwsze miesiące zostaną sfinansowane przez Peugeota.
KG
Najnowsze komentarze