W kwietniu zarejestrowano w Brazylii 19.052 samochodów marki Renault, co dało francuskiej marce 6,8% udziału w tamtejszym rynku nowych aut, o 0,1 punktu procentowego więcej, niż w kwietniu roku 2013. W tym roku Renault jest jedną z najszybciej rosnących marek w tym kraju. Od stycznia do kwietnia włącznie dzięki zarejestrowaniu w Brazylii 70.918 samochodów Renault marka wykroiła dla siebie 6,7% tamtejszego rynku.
Dzięki takim wynikom Renault cieszy się ze wzrostu w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 11%, gdy cały brazylijski rynek skurczył się w tym czasie o 4,6%. W tym roku zarejestrowano tam bowiem w ciągu czterech pierwszych miesięcy roku 1.053.178 samochodów, czyli o 51.077 mniej, niż przed rokiem, kiedy to uzyskano wynik 1.104.255 aut.
W ujęciu samego tylko kwietnia liczba rejestracji nowych aut w Brazylii sięgnęła 279.400 samochodów, czyli o 11,7% mniej, niż w kwietniu ubiegłego roku.
W gamie Renault świetnie sprzedają się wciąż modele Logan i Sandero. Na ten pierwszy, wprowadzony na rynek w nowej wersji pod koniec ubiegłego roku, w kwietniu przypadło 4.073 rejestracje (w marcu było to 3.206), a narastająco od początku roku 13.553. W przypadku Sandero w kwietniu zarejestrowano 8.747 egzemplarzy, co dało temu modelowi ósmą pozycję w rankingu najchętniej wybieranych samochodów w Brazylii.
Dobre wyniki Renault w Brazylii
KG
Najnowsze komentarze