Już dość dawno nie byliśmy w Ameryce Łacińskiej, konkretnie w Brazylii. Nadarzyła się jednak okazja – reklama pod tytułem „Pomiń tę reklamę”. Kto mógł wpaść na taki karkołomny pomysł? Tak – tylko Citroën! Ruszyła bowiem nowa kampania reklamowa Citroëna Aircross (czyli uterenowionej wersji naszego C3 Picasso), która zachęca do aktywnego wypoczynku, a nie siedzenia przed komputerem.
Kampania ma na celu promowanie ruchu i aktywnego wypoczynku. Nie jest wszak tajemnicą, że ludzie na różnych kontynentach spędzają coraz więcej czasu przed komputerami, telewizorami, a coraz mniej dostrzegają piękno przyrody. O spotykaniu przygody szkoda już w ogóle pisać. A tak pięknie pisał o tym Zbigniew Nienacki… Tylko że twórcy Pana Samochodzika przez myśl pewnie nie przeszło, że Internet będzie miał taką siłę. Że w ogóle będzie coś takiego, jak Internet!
I właśnie w Internecie, choć nie tylko, objawia się nowa kampania reklamowa Citroëna Aircross przewrotnie zachęcająca do pominięcia tej reklamy ;-) Szkoda czasu na oglądanie kogoś, kto opowiada o samochodzie – lepiej wziąć ten samochód i pojechać za miasto, odetchnąć świeżym powietrzem, zobaczyć coś pięknego, poruszać się, spalić nagromadzony tłuszczyk ;-) Wyjdźmy z rzeczywistości wirtualnej do prawdziwego życia. Ale tak całkiem o Internecie i wortalu Francuskie.pl nie zapomnijmy!
„Chodzi o to, by zachęcić klientów do cieszenia się prawdziwą przygodą z Citroënem Aircross i wyjść z wirtualnego środowiska. Ten model charakteryzuje off-roadowa stylistyka, niepowtarzalny design dobrze już znany na rynku. Dlatego tym razem zdecydowaliśmy się na zaproponowanie naszym klientom życia bardziej emocjonalnego, rzeczywistego” – podkreśla Alexander Greif, manager ds. marketingu w Citroën do Brasil.
Kampanię wspiera też dodatkowy film reklamowy zachęcający już bezpośrednio do pokonywania z Citroënem wszelkich przeszkód – będzie on emitowany w płatnych kanałach telewizyjnych w Brazylii.
KG; media: Citroën do Brasil
Najnowsze komentarze