niedziela, 7 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Alfa Romeo inauguruje w Mediolanie nową identyfikację marki

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-06-12
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 6 minut
253 2
0
219
UDOSTĘPNIEŃ
729
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski

Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”

Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi

Z okazji wprowadzenia na głównych rynkach europejskich modelu Tonale, Alfa Romeo otwiera w Mediolanie nowy flagowy salon u swojego dealera Stellantis & You Sales & Services.

Jest to pierwszy salon na świecie z nową identyfikację marki. Salon będzie dostarczał niezapomnianych wrażeń zmysłowych, prezentując podstawowe wartości, na których opiera się marka oraz jej wizję przyszłości.

Inspirowana materiałami o wyjątkowych właściwościach dotykowych, jest to prosta, przesiąknięta technologią przestrzeń, w której wykorzystano charakterystyczną czerwień Alfy, aby przywołać emocje związane z marką. Nowa identyfikacja marki zapewni klientom Alfy Romeo najwyższej klasy doświadczenia.

Gwiazdą salonu jest Tonale, model, który jest wyrazem metamorfozy marki. Wprowadza on Alfę Romeo w nową erę łączności i elektryfikacji, zachowując przy tym niezrównany sportowy charakter, dzięki któremu od 1910 roku marka pozostaje światową ikoną.

Z okazji wprowadzenia na główne rynki europejskie modelu Tonale, wczoraj w Mediolanie odbyło się otwarcie nowego flagowego salonu Alfy Romeo u dealera Stellantis & You Sales & Services. Znajduje się on w mieście, w którym ta znana na całym świecie marka została założona w 1910 roku i jest pierwszym salonem na świecie, w którym zastosowano nową identyfikację marki będącą nowoczesną interpretacją klasycznego stylu Alfy Romeo.

Będąc w symbolicznym miejscu, tym samym, gdzie w 1910 roku znajdowało się Portello – pierwszy zakład produkcyjny Alfy Romeo – dziś jesteśmy świadkami rozpoczęcia ważnego, nowego rozdziału w historii marki. Jeszcze bardziej wzmocniła się nierozerwalna wieź łącząca Alfę Romeo ze światową, wielokulturową stolicą mody, designu i włoskiej kreatywności. Są to dwa symbole włoskiej doskonałości, które wzajemnie się wspierają, wykorzystując swoją chwalebną przeszłość jako inspirację dla bardziej zrównoważonej, technologicznej i śmiałej przyszłości. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze człowiek, jego pasje i inspiracje. Dlatego też Alfa Romeo oferuje swoim klientom możliwość dogłębnego poznania wartości budujących jej tożsamość oraz jej wizji przyszłości.

 

Nowy flagowy salon Alfy Romeo, o nowoczesnym i linearnym wyglądzie, jest prostą, przesiąkniętą technologią przestrzenią, w której dostrzega się silną harmonię pomiędzy tworzącymi ją elementami. Na zewnątrz budynku odwiedzających wita umieszczony na samej górze napis Alfa Romeo – wykonany tradycyjną kursywą – oraz przy wejściu duży, odbijający światło czerwony totem, który koncepcyjnie przyczynia się do stworzenia emocjonalnych wrażeń wizualnych. Klient odbija się w obiekcie reprezentującym wartości marki, tworząc swoistego rodzaju symbiozę pomiędzy „plemieniem” a nową siedzibą Alfa Romeo.

W obiekcie wykorzystano legendarną „czerwień Alfy”, żywy i odważny odcień przywołujący na myśl głębokie emocje, dzięki którym od 1910 roku marka pozostaje symbolem włoskiego, szlachetnego, sportowego stylu.

Żywiołowość czerwieni zestawiono z elegancją szarości, która we wszystkich swoich odcieniach jest w stanie wyrazić ekskluzywność marki oraz technologię ustanawiającą rekordy zastosowaną w gamie Alfy Romeo. To właśnie dzięki połączeniu pasji i innowacji włoska marka jest tak wyjątkowa i odgrywa kluczową rolę w gamie premium grupy Stellantis.

Inspirowane naturą wnętrze salonu łączy wyjątkowe w dotyku materiały, o innowacyjnej fakturze i kolorystyce, które przywodzą na myśl proces utleniania materiałów. I tak czerwień staje się rozpryskiem magmy między skałami, a ciepłe światło czerwonych LED-ów oświetla wszystkie strefy ekspozycji. W ten sposób piękno i siła natury doskonale integrują się z technologią cyfrową. Jest to kolejna cecha wyróżniająca najnowszą generację samochodów Alfa Romeo. W środku, zwiedzający mogą doświadczyć ciekawych i wciągających wrażeń, swobodnie przemierzając poszczególne strefy salonu.

Przykładowo, w strefie Lounge można odkryć legendarną historię marki, przeglądając liczne dostępne książki, nabywając produkty merchandisingowe lub po prostu odpoczywając przy filiżance kawy. Z kolei strefa Join the Tribe to wrota do przyszłości marki, gdzie można poznać zapowiedzi nadchodzących premier Alfy Romeo i poczuć się częścią „plemienia”, niezwykłej społeczności podzielającej wartości marki. Ponadto, dopełnieniem nowego salonu jest miejsce sprzedaży oraz After Sales, będące kolejnym ważnym elementem doświadczenia klienta Alfy Romeo. Czynne w różnych godzinach, wychodzą naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klienta premium.

Gwiazdą flagowego salonu w Mediolanie jest nowa Alfa Romeo Tonale, pierwszy zelektryfikowany kompaktowy SUV w historii marki. Włoski design, technologia ustanawiająca rekordy, elektryfikacja, niezrównana dynamika jazdy i projekt, w którym kierowca jest zawsze w centrum uwagi – to pięć kamieni milowych Tonale, strategicznego modelu, który jest wyrazem metamorfozy marki wychodzącej w stronę nowej ery łączności ze światem i elektryfikacji.

Francesco Calcara, Senior Vice President Global Marketing and Communication Alfa Romeo: „Inauguracja pierwszego na świecie flagowego salonu z nową identyfikacją marki, właśnie w Mediolanie, to ważny dla nas moment i doskonała okazja, aby zainspirować świat z Włoch, pozostając wiernymi naszym korzeniom.
Wraz z modelem Tonale, Alfa Romeo przeżywa radykalną rewolucję prowadzącą w kierunku nowej ery łączności i elektryfikacji. Ta „metamorfoza” dotyczy nie tylko produktów i technologii, ale definiuje na nowo całe doświadczenie klienta, które obejmuje jakość usług i właśnie identyfikację marki.
Alfa Romeo pragnie zaoferować swoim klientom wciągające, a nawet wzbudzające niezwykłe emocje doznania, we wszystkich punktach styku klienta z marką, począwszy od naszych dealerów, gdzie klient będzie mógł poznać cały ekosystem marki, znajdując się w samym sercu procesu zakupu samochodu klasy premium”.

 

 

źródło: Stellantis Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoStellantisTonale
Udostepnij88Tweet55Udostepnij15
Poprzedni

Silnik 2.0 IDE F5R – nieco przedwczesna nowoczesność od Renault. Opinie, problemy, awarie

Następny

Samochód elektryczny stał się tańszy w eksploatacji niż auto na LPG. Jak tanio jeździć?

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Samochód elektryczny stał się tańszy w eksploatacji niż auto na LPG. Jak tanio jeździć?

Renault Fluence – komfortowy sedan. Opinie, awaryjność, silniki

Ile kosztuje najtańsza nowa Dacia z instalacją LPG?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Stellantis trzecim najbardziej dochodowym producentem świata. Lepszy niż Toyota, Volkswagen i Hyundai
  • Zbyslav - Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Anonimowo - Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Tom - Dacia pozostanie przystępna cenowo. Tylko LPG i hybrydy, nie będzie żadnej elektryfikacji gamy
  • Tomasz O - Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Przemek - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Andrzej - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?
  • Leszek - Citroën C6 to samochód dla ludzi niezwykłych. Wywiad z Tomkiem Nowakiem
  • Ddgjik - Renault Kadjar i niepokojący świst przy szybszej jeździe. Jaka przyczyna?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Peugeot 205 z polską ekipą w turystycznym rajdzie przez całą Europę. Karolina i Adam wkrótce zawitają do Polski
  • Nowy Citroën C5 X: jego siła tkwi w komforcie, designie i napędzie. „Zrobił na mnie największe wrażenie w 2022 r.”
  • Nowa Alfa Romeo Tonale oficjalnym samochodem Festiwalu Filmu i Sztuki BNP Paribas Dwa Brzegi
  • Dacia Sandero i Jogger z sukcesami w Irlandii
  • DS 4 wygrywa z Audi A3 w teście Auto Express
  • Uruchamianie używanego samochodu po wieloletnim postoju
  • Używana Dacia z salonu z gwarancją do 3 lat. Ceny już od 15 tysięcy zł
  • DS 7 Crossback z benzynowym silnikiem 180 KM w podróży do Włoch. Ile spalił ten luksusowy SUV?
  • Holding 1 zamierza kupić Renault Retail Group Warszawa
  • Nowe modele Renault z Rescue Code. Karta ratownicza fabrycznie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.