Wkrótce na Instagramie i TikToku pojawi się trzyodcinkowy miniserial, stworzony, aby podekscytować społeczność Alfa Lovers. Seria zatytułowana „The Alfa Switch” ma na celu porównanie przeszłości i przyszłości Alfy Romeo poprzez wymianę samochodów pomiędzy dwoma Alfisti, Roberto De Rosą i Francesco Aquilą.
Marka opowie w tych filmikach, że emocje towarzyszące jeździe Alfą Romeo są zawsze takie same: autentyczne i przytłaczające. Serial będzie emitowany w Internecie od 30. października do 1. grudnia, a jego mocną stroną jest zaangażowanie opinii publicznej.
Sprawdź ofertę na samochody Alfa Romeo w Polsce
Alfa Romeo kontynuuje swoją podróż na TikTok, współpracę zapoczątkowaną w 2022 roku, która obecnie ma ewoluować i angażować wszystkich swoich obserwujących. Grupa docelowa będzie ogromna: od długoletnich entuzjastów po potencjalnych nowych obserwujących, oferując wysokiej jakości treści na platformie, które mają zwiększyć więź z marką.
Seria TikTok, której tytuł będzie brzmiał „The Alfa Switch”, składa się z trzech odcinków i kręci się wokół dwóch bohaterów, oczywiście miłośników Alfy, którzy przeżywają swoją pasję do Alfy Romeo w diametralnie przeciwny sposób, podkreślając, poprzez ich porównanie, wartości, istotę i DNA marki. Bohaterami będą Roberto De Rosa, miłośnik fotografii, sztuki współczesnej i podróży, a także właściciel pięknej Alfy Romeo Spider 81 oraz Francesco Aquila, jeden z najsłynniejszych zwycięzców Masterchef Italia, a w szczególności miłośnik Tonale.
Punktem kulminacyjnym wydarzeń będzie wymiana samochodów pomiędzy dwoma Alfisti. Z jednej strony Alfa Giulietta Spider, kultowy model ucieleśniający tradycję i pasję z przeszłości marki, a z drugiej zupełnie nowa i innowacyjna Alfa Romeo Tonale Plug-in-Hybrid Q4, symbol teraźniejszości i pierwszego kroku Alfy Romeo marki w stronę przejścia na napęd elektryczny, którego celem jest połączenie wysokiej wydajności z niskim wpływem na środowisko.
Przeczytaj nasz test Alfy Romeo Tonale
Obaj entuzjaści poddadzą się próbie, korzystając z pojazdu, który wydaje się uosabiać ducha odwrotnego do tego, do czego są przyzwyczajeni, ale ostatecznie jest wynikiem tej samej tradycji, tej samej dbałości o szczegóły i tej samej pasji.
Po opublikowaniu zwiastuna, dostępnego już na TikToku i Instagramie, wreszcie nadejdzie czas na startową fazę serialu „The Alfa Switch”, w którego odcinkach będziemy świadkami naprzemienności szybkich przejść i rytmicznej muzyki, przywołującej klimat pomiędzy R&B i elektroniką.
Serial „The Alfa Switch”, który będzie dostępny w Internecie od 30. października, rozpocznie się w sugestywnej scenerii Muzeum Historycznego Alfa Romeo, w którym dwaj bohaterowie wystawią na próbę swoją autentyczną pasję do Alfy Romeo.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alfa Romeo / Stellantis
Najnowsze komentarze