Peugeot ma nadzieję osiągnąć w tym roku poziom 8.000 sprzedanych aut w Malezji (wzrost o 30% względem roku ubiegłego). Szczególną wagę przywiązuje się tam do modelu 208, który stanowić ma – zdaniem importera – 30% globalnej sprzedaży marki w 2013 roku. Oznacza to średnią miesięczną sprzedaż tego modelu na poziomie 200 egzemplarzy, ale zamierzenia te nie są wcale niemożliwe do zrealizowania. Importer szacuje, że 80% sprzedaży przypadnie na wersje pięciodrzwiowe.
208-ka trafiła na malezyjski rynek dopiero w bieżącym roku i oferowana tam jest z benzynowym silnikiem 1.6 VTi i dość bogatym wyposażeniem, w którego skład wchodzą m.in. dotykowy ekran o przekątnej 7 cali na konsoli środkowej, dwustrefowa klimatyzacja i sześć poduszek powietrznych. Ceny zaczynają się od 85.888 ringgitów malezyjskich za odmianę pięciodrzwiową i od 95.888 za wersję trzydrzwiową. Co ciekawe, ceny obejmują ubezpieczenie.
Trzydrzwiowa 208-ka jest wyposażona w szklany dach z LED-owym podświetleniem, co daje bardzo interesujący efekt stylistyczny.
W Malezji Peugeot 208 oferowany jest z pięcioletnią gwarancją nieograniczoną przebiegiem.
Peugeot 208 przekroczył już poziom 300.000 wyprodukowanych egzemplarzy. W Europie od grudnia przez kolejne trzy miesiące był najchętniej kupowanym autem segmentu B.
KG
Najnowsze komentarze