W butiku Macieja Zienia przy ul. Mokotowskiej 57 w Warszawie miało miejsce bezprecedensowe wydarzenie. Odsłonięta została nowa witryna sezonowa projektanta, po raz pierwszy zaaranżowana przy współpracy z marką motoryzacyjną. Maciej Zień, od 2009 roku ambasador modelu DS3, połączył siły z Joanną Machą, jedną z najzdolniejszych polskich scenografek, tworząc wyjątkowy projekt.
Ten alternatywny sposób komunikacji po raz kolejny podkreśla Créative Technologie Citroëna oraz zaznacza bliskie związki Marki ze światem mody.
Maciej Zień: „Mokotowska na naszych oczach staje się najbardziej modową ulicą w Polsce. Brakowało jej jedynie spektakularnych wystaw na miarę paryskiej galerii Lafayette. Postanowiłem maksymalnie wykorzystać przestrzeń okien wystawowych mojego butiku, tworząc unikalną ekspozycję. Jest świeża i dynamiczna, uderza pozytywną energią. Motywem przewodnim wystawy jest Citroën DS3, który nadał całości bardzo młodzieńczego charakteru i w przewrotny sposób przełamał monumentalność kamienicy”.
Zapraszamy na Mokotowską 57!
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze