Najbardziej podziwiana amerykańska sieć sklepów motoryzacyjnych ogłasza dziś, że przystąpiła do wyścigu Formuły 1 poprzez partnerstwo z firmą Alpine. Amerykański dostawca rozwiązań transportowych będzie sponsorował BWT Alpine F1 Team w Grand Prix Miami w dniach 5-7 maja 2023 roku w Miami na Florydzie.
AutoNation i Alpine to sprawdzeni zwycięzcy. Oprócz tego nowego przedsięwzięcia wyścigowego, AutoNation jest reprezentowane w NTT INDYCAR® SERIES przez czterokrotnego zwycięzcę Indianapolis 500® Helio Castronevesa i zwycięzcę Indianapolis 500 z 2019 roku Simona Pagenauda, którzy ścigają się dla Meyer Shank Racing, a także przez zwycięzcę INDYCAR Grand Prix of Long Beach z 2023 roku Kyle’a Kirkwooda ścigającego się dla Andretti Autosport.
Alpine jest jednym z najbardziej zaangażowanych producentów samochodów w sportach motorowych – rywalizuje w Mistrzostwach Świata Formuły 1 FIA, Mistrzostwach Świata Endurance FIA i serii Esports – i ma dwóch dynamicznych kierowców i sprawdzonych zwycięzców Grand Prix.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z Alpine, liderem w międzynarodowych sportach motorowych. AutoNation i Alpine łączy nasza miłość do samochodów, prędkości i dążenie do zwycięstwa” – powiedział Mike Manley, prezes AutoNation.
AutoNation i Alpine będą współpracować w serii wyjątkowych wydarzeń prowadzących do Formuły 1 Crypto.com Miami Grand Prix 2023. Dzieje się to w czasie, gdy francuska marka przygotowuje się do wejścia na rynek północnoamerykański – Alpine chce tutaj budować sieć sprzedaży.
AutoNation i Alpine będą współgospodarzami wydarzeń w The Concours Club, Miami International Autodrome na Hard Rock Stadium oraz w całym Miami. Uczestnicy będą mieli okazję do interakcji i jazdy próbnej samochodami sportowymi Alpine A110 i odkrycia, dlaczego Alpine jest „marką sportową, zrodzoną z wyścigów, stworzoną przez zawodników, dla zawodników w sercu”.
AutoNation i Alpine podjęły również dialog na temat przyszłych możliwości obejmujących rynek detaliczny samochodów w USA. „Gdy Amerykanie poznają produkty Alpine, takie jak A110, zrozumieją, dlaczego ci, którzy mają pasję do wyścigów i miłość do unikalnej stylistyki, chcą posiadać kawałek dziedzictwa zbudowanego przez zawodników.” – dodał Manley.
„AutoNation jest wspaniałym sprzedawcą detalicznym z wiodącą w branży obsługą klienta, a także doświadczonym partnerem w sportach motorowych, ze zwycięskim rodowodem w Indianapolis 500 i NTT IndyCar Series. To sprawia, że partnerstwo na jednym z najbardziej ekscytujących rynków na świecie zapowiada się znakomicie” – podsumował Laurent Rossi, szef marki Alpine.
Najnowsze komentarze