Podstawowa wersja nie szokuje ceną – taki (a nawet nieco wyższy) jej poziom był spodziewany. Wydaje się być akceptowalny, poczekajmy jednak na polską specyfikację wyposażenia wersji X. Dopłata do SXa też nie wydaje się dużo wyższa, niemniej jednak trudno w tej chwili z całą pewnością powiedzieć, jakie dodatki otrzymamy za te 4.500 zł.
Również podstawowy diesel nie wydaje się przesadnie drogi. W stosunku do wersji benzynowej należy dopłacić 9.100 zł. Niewykluczone jednak, że z tym silnikiem wersja X będzie nieco bogatsza, niż ten sam poziom w podstawowej benzynie.
Silniki dwulitrowe, to już większy wydatek. Wprawdzie z benzynowym motorkiem zmieścicie się jeszcze w 100.000 zł, ale za diesla o zbliżonej pojemności i tylko minimalnie słabszym silnikiem dopłacić trzeba będzie jeszcze przeszło 10 tys. zł. Sporo, ale ten moment obrotowy… ;-)
Niżej przedstawiamy ceny C4 Picasso z różnymi poziomami wyposażenia:
silniki benzynowe:
1.8 127 KM wersja X – 80.900 zł
1.8 127 KM wersja SX – 85.400 zł
1.8 127 KM wersja SX Pack – 92.900 zł
2.0 143 KM MCP wersja SX Pack – 99.700 zł
2.0 143 KM MCP wersja Exclusive – 110.200 zł
silniki wysokoprężne:
1.6 HDi 110 KM wersja X – 90.000 zł
1.6 HDi 110 KM wersja SX – 94.500 zł
1.6 HDi 110 KM wersja SX Pack – 102.000 zł
1.6 HDi 110 KM MCP wersja SX Pack – 104.800 zł
2.0 HDi 138 KM MCP wersja SX Pack – 109.800 zł
2.0 HDi 138 KM MCP wersja Exclusive – 120.300 zł
KG
Najnowsze komentarze