Citroën od lat słynie z niebanalnych pomysłów reklamowych. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, a dziś kolejny przykład, tym razem z Ameryki Południowej.
W całym filmie wszystko kręci się wokół szyby Zenith – jedynego tego typu rozwiązania w segmencie aut miejskich. Pozwala ona na znakomite doświetlenie wnętrza, co z kolei pozytywnie wpływa na samopoczucie osób podróżujących takim samochodem.
Reklama jest próbą zachęcenia widzów odwiedzających kina São Paulo i Rio de Janeiro do odbycia jazdy próbnej miejskim modelem Citroëna. Film jest jednak bardzo nowatorski, bo nie wykorzystuje jedynie ekranu, ale także… sufit kina! W ten sposób wyraźnie prezentuje, ile może zyskać kierowca Citroëna C3, a jak bardzo ograniczone pole widzenia mają kierowcy innych aut ;-)
Film prezentuje nie tylko to, co zyskuje się wraz z szybą Zenith, ale również reakcje widzów oraz migawki z kręcenia samej reklamy. Wpleciono w to również wypowiedzi widzów po obejrzeniu reklamy. A ci zwracali główną uwagę na to, jak w momencie odsunięcia ruchomej części podsufitki obraz nagle rozszerza się na sufit sali kinowej – to niesamowite wrażenie! Wielu widzów wspominało tez, że mieli wrażenie, jakby faktycznie jechali samochodem!
Szyba w Citroen C3 ze standardowej wysokości 990 mm została – w przypadku rozwiązania Zenith – zwiększona do 1.350 mm, co pozwoliło na uzyskanie bezprecedensowego kąta widzenia wynoszącego aż 80º. Zapewnia to niesamowite wrażenia wzrokowe, a z drugiej strony znakomicie doświetla wnętrze światłem naturalnym, co jest szczególnie ważne w okresie od jesieni do wiosny, kiedy cierpimy na niedostatek światła dziennego.
KG
Najnowsze komentarze