Citroen Ami w maju trafił do sprzedaży online a w czerwcu pojawił się w sieci sklepów Fnac & Darty. Teraz mały elektryk przybywa do salonów dealerskch Citroena. Do końca lata model pojawi się w 100 punktach sprzedaży na specjalnie zaprojektowanej dla tego modelu przestrzeni. Do tej pory złożono 500 zamówień na Ami.
Citroen proponuje nowe możliwości sprzedaży swoich pojazdów. Dwumiejscowy model Ami w pierwszej kolejności trafił do sklepu online: store.citroen.fr/ami. Za pomocą tabletu, smartfona lub komputera można przejść przez pełen proces zakupu: od konfiguracji po zamówienie.
Po uruchomieniu sprzedaży internetowej, Citroen wystawił swój mini pojazd w 39 sklepach sieci Fnac & Darty. Producent liczy, że w ten sposób zainteresuje nową grupę klientów. Ami w końcu dotarł także do dealerów. Elektryczny samochód pojawi się w 100 punktach sprzedaży Citroena. Pojazd można oglądać już w „La Maison Citroën” w Paryżu.
Citroen Ami jest skierowany głównie do ludzi młodych, o czym świadczą bogate pakiety personalizacji oraz sposób prezentacji pojazdu. Francuska marka zamierza stworzyć specjalną przestrzeń, opracowaną przez agencję Lonsdale, na której wystawiony zostanie Ami. Citroen chce pokazać swoje pojazdy w inny sposób niż w tradycyjnym salonie samochodowym. Przyjazne otoczenie w żywych młodzieżowych kolorach oraz wygodne fotele dla klientów mają dać pozytywne wrażenie.
Wraz z Ami u dealerów pojawią się oryginalne miejsca na akcesoria i gadżety lifestylowe. Produkty będą przymocowane za pomocą elastycznych pasów do drewnianych powierzchni, co ma przypominać klientom zestaw „zrób to sam”.
Najnowsze komentarze