Citroen C3 Aircross cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Sprzedaż osiągnęła już poziom 100 tys. egzemplarzy. Nowy crossover jest obecnie drugim po C3 najlepiej sprzedającym się modelem spod znaku szewronów. Najpopularniejszą wersją jest Shine.
Citroen C3 Aircross jest przestronnym crossoverem o wielu możliwościach personalizacji wyglądu zewnętrznego oraz wnętrza. Samochód trafił na rynek w ubiegłym roku i po 10 miesiącach, może pochwalić się bardzo dobrym wynikiem sprzedaży. Z salonów francuskiej marki zniknęło już 100.000 egzemplarzy modelu. Od początku roku Citroen uzyskał 70.000 zamówień na C3 Aircrossa. Mały SUV przyczynił się do globalnego wzrostu marki na świecie o 9 proc. oraz do najwyższego od siedmiu lat wzrostu w Europie. C3 Aircross jest obecnie drugim najlepiej sprzedającym się modelem Citroena po C3-jce.
Jakie wersje sprzedają się najlepiej?
Klienci odwiedzający salony dealerskie Citroena upodobali sobie najwyższą wersję wyposażeniową Shine. 55 proc. zamawiających decyduje się właśnie na ten wariant. C3 Aircross przyciąga do salonów również kierowców, którzy lubią urozmaicony styl i kolorystykę pojazdu. 35 proc. zamawiających wybiera dodatkowe opcje wykończenia wnętrza, 25 proc. preferuje dwukolorowy dach, natomiast 30 proc. klientów wybiera pakiety kolorystyczne nadwozia.
W polskich salonach można kupić Citroena C3 Aircross w cenie rozpoczynającej się od 52 900 zł. Za tę kwotę uda nam się zamówić bazową wersję Live, która w standardzie została wyposażona w alarm niezamierzonego przekroczenia linii, system rozpoznawania znaków ograniczeń prędkości oraz światła do jazdy dziennej. Klimatyzację, radio oraz relingi dachowe dostaniemy w wyższym wariancie Feel, który kosztuje na polskim rynku 58.900 zł. Najpopularniejsza i najbogatsza wersja Shine, kosztuje 66.950 zł.
Najnowsze komentarze