Pod koniec 2023 r. Citroën świętował nie tylko jedną z najbardziej oczekiwanych premier w ostatnim czasie, Nowego SUV-a Citroën C3 Aircross, ale także cały rok pełen nagród, wyróżnień i działań zorientowanych na konsumenta. Aby kontynuować w 2024 r. ten trend rewolucji i przełomowości, który jest zawsze tak obecny w jej codziennym życiu, marka ogłosiła strategiczne partnerstwo ze znanymi w Brazylii braćmi Abdala.
Duet kamerzystów i producentów, złożony z braci Salomão i André, został zaproszony przez Citroëna do opracowania materiału, który podkreśli wszystkie atrybuty nowego Aircrossa, a jednocześnie będzie miał charakterystyczną osobowość ich już znanych filmów. Wyzwanie zostało podjęte.
Zobacz: Testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Celem współpracy Citroëna, oprócz poszerzenia oferty i pozyskania coraz bardziej zróżnicowanej publiczności, jest zrewolucjonizowanie podejścia do komunikacji, dostosowanie się do trendów cyfrowych i dynamiki sieci społecznościowych. Współpraca z braćmi Abdala to naturalny wybór, który uwzględniał uchwycenie autentycznych momentów, przekazywanie emocji poprzez ich treści akcji i nowy sposób łączenia się z marką Citroën.
Nowy Citroën Aircross został zaprezentowany w listopadzie ubiegłego roku jako najbardziej przystępny cenowo SUV z turbodoładowaniem w Brazylii. Wszystkie jego wersje są wyposażone w wielokrotnie nagradzany silnik Turbo 200 o mocy do 130 KM, połączony z siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów CVT i trzema trybami jazdy.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje, wyprzedaż 2024
Jako pierwszy krajowy B-SUV z opcją przewozu do siedmiu pasażerów, model ten wyróżnia się doskonałą przestrzenią wewnętrzną, nową, w pełni konfigurowalną 7-calową cyfrową deską rozdzielczą TFT oraz przystępną ceną: pierwsze trzy sesje serwisowe są bezpłatne, a ponadto istnieje możliwość wykupienia z wyprzedzeniem do siedmiu okresowych usług serwisowych i uwzględnienia ich kosztu w finansowaniu pojazdu.
źródło: Citroën Brazylia
Najnowsze komentarze