Na najtańszą wersję (Attraction) Francuzi będą musieli przyszykować dokładnie 14.950 euro. Wyżej będą jeszcze dwie wersje – Confort i Exclusive. Do napędu posłużą silniki benzynowe (nowoczesne VTi 95 i VTi 120) oraz wysokoprężne (znane i cenione HDi 90 i HDi 110). Za najdroższą wersję Exclusive zapłacić trzeba będzie 22.250 euro.
C3 Picasso oferuje dużo przestrzeni wewnątrz, ale – co w tej klasie niezmiernie istotne – nie odbywa się to kosztem pojemności bagażnika. Kufer, wg norm VDA, pomieści aż 500 litrów! W tej klasie, to ewenement!
Zgrabne autko o nietuzinkowym wyglądzie i ogromnej powierzchni przeszklenia (ponad 4,5 m.kw. w wersji z przezroczystym dachem) powinno się cieszyć sporym zainteresowaniem klientów. Citroën ma nadzieję, że wzorem większego rodzeństwa (C4 Picasso i C4 Grand Picasso), C3 Picasso będzie najlepiej sprzedającym się samochodem w swojej klasie.
Na podstawie publikacji IBRM Saamr
KG
Najnowsze komentarze