Już w przyszłym miesiącu na brazylijski rynek trafić mają pierwsze egzemplarze Citroëna C4 L. Na razie importer nie podał zbyt wielu szczegółów, ale zapowiedziano premierę nowoczesnego sedana, który „łączy technologię i jakość w jednej, silnej konstrukcji”.
Citroën C4 L zastąpi na rynkach Ameryki Łacińskiej model C4 Pallas – sedana, który najlepsze lata ma już za sobą, choć wciąż był chętnie kupowany, w czym pomagała atrakcyjna cena. C4 L będzie droższy, i choć jeszcze nie są znane konkretne ceny, to znawcy tamtejszego rynku spodziewają się wartości na poziomie 70.000 reali.
Citroën C4 L konkurował będzie na południowoamerykańskich rynkach przede wszystkim z sedanami japońskimi – Toyotą Corollą i Hondą Civic.
Za napęd posłużą na pewno dwa silniki o podobnej mocy – dwulitrowy wolnossący benzyniak z szesnastozaworową głowicą generujący moc maksymalną 150 KM, oraz turbodoładowana jednostka 1.6 osiągająca 165 KM (dane przy zastosowaniu popularnego w Ameryce Południowej paliwa alkoholowego). Przewiduje się stosowanie pięciobiegowych skrzyń manualnych i sześciobiegowych automatycznych.
C4 L zaprezentowano w czerwcu na Salonie Samochodowym w Buenos Aires w Argentynie.
Citroen
KG
Najnowsze komentarze