Citroën, Fiat, Opel i Peugeot wystawiają się pośród ponad 600 wystawców, 250.000 metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej podzielonej na 16 hal (o 3 więcej niż w zeszłym roku, co świadczy o rosnącym zainteresowaniu tym sektorem): tak prezentuje się sześćdziesiąta pierwsza edycja targów Düsseldorf Motorhome Show, referencyjnej imprezy w Europie dla producentów, przetwórców i użytkowników końcowych pojazdów rekreacyjnych (RV).
Na niemieckie targi Stellantis przygotował stoisko o powierzchni 500 m2 w hali 16 (D42), gdzie po raz pierwszy w historii zaprezentuje ekspozycję wielu marek, w tym: Fiat Professional, Citroën, Peugeot i Opel. Bezprecedensowy wybór, naznaczony precyzyjną i strategiczną wytyczną komunikacyjną, która odzwierciedla chęć zaprezentowania się jako „rodzina dla rodzin”.
Rodzina produktów, która ostatnio powiększyła się dzięki fuzji grup FCA i PSA, która wygenerowała możliwość poszerzenia i uzupełnienia oferty. Fiat Professional i Citroën są tradycyjnymi graczami w tym sektorze, natomiast dla Peugeot jest to okazja do powrotu na szybko rozwijający się rynek. Dla Opla jest to debiut w sektorze mniejszych samochodów dostawczych, który niedawno się rozwinął i charakteryzuje się obecnością młodszych niż przeciętni użytkowników, o mniejszych wymaganiach przestrzennych i bardziej ograniczonej sile nabywczej.
Dzięki czterem odrębnym markom, Stellantis jest obecnie w stanie odpowiedzieć na najbardziej zróżnicowane potrzeby rodzin, które reprezentują końcowych użytkowników kamperów i odwiedzają targi, aby dowiedzieć się o najnowszych trendach i innowacjach na stale rozwijającym się rynku, którego wzrostowi sprzyja nawet pandemia, w wyniku większej elastyczności zawodowej, którą dają nowe możliwości pracy zdalnej, oraz atrakcyjności wakacji spędzanych w jednostkach jednorodzinnych, w niezatłoczonych środowiskach i w kontakcie z naturą.
Stąd decyzja o stworzeniu silnie sugestywnego stoiska, przywołującego emocjonalne wartości wolności, niezależności i smaku odkrywania. Przewaga kolorów zielonych i brązowych, odcień drewna na podestach ekspozycyjnych i fotograficzne obrazy fascynujących miejsc tworzą natychmiastowe odniesienie do związku ze środowiskiem naturalnym, które należy starannie zbadać i chronić, aby pozostało użyteczne dla przyszłych pokoleń.
Ale oprócz użytkowników końcowych RV, Stellantis zamierza również dotrzeć do małych i średnich firm ze swoją zróżnicowaną ofertą, oferując najszerszy zakres modeli, formatów i motoryzacji w sprzedaży i na drodze. Dlatego Stellantis prezentuje swoją najnowocześniejszą ofertę, w której znajdują się cztery podstawowe pojazdy do konwersji, z bogatym wyposażeniem ADAS, które może posunąć się nawet do zagwarantowania najnowocześniejszej autonomicznej jazdy, a także z napędem zarówno spalinowym, jak i w 100% elektrycznym.
Stellantis, dzięki w 100% elektrycznemu Ducato, jest gotowy do udzielenia adekwatnych odpowiedzi na rynku RV również w zakresie popytu na pojazdy BEV, który jest obecnie uwarunkowany rozwojem niezbędnej infrastruktury i zainteresowaniem poszczególnych producentów samochodów RV.
W każdym razie równolegle trwają prace nad ewolucją technologii dieslowych, aby nadal spełniać wymagania obowiązujących przepisów z tym rodzajem napędu.
Pojazdy prezentowane na stoisku marki Stellantis będą stanowiły przekrój wyborów dostępnych dla konwerterów i nabywców samochodów kempingowych. Marka Fiat Professional jest obecna z Ducato Cabinato L4 w kolorze białym, reprezentującym jedne z najbardziej popularnych konfiguracji i opcji. Wśród wielu funkcji prezentowany pojazd posiada 9-biegową automatyczną skrzynię biegów, pełne światła LED, radio nav z 10-calowym ekranem dotykowym, hamulec awaryjny, Lane Assist oraz system rozpoznawania znaków drogowych.
Citroën wystawi w Düsseldorfie furgonetkę Jumper Temps Libre L2H2 HDI 165 w kolorze metalicznej szarości. Van posiada niektóre z najbardziej popularnych elementów wyposażenia klienta, takich jak skórzana kierownica, pełne reflektory LED i 16-calowe felgi aluminiowe.
Marka Opel jest obecna na stoisku z całkowicie elektrycznym, 5-miejscowym modelem E-Zafira Life. Wśród różnorodnego wyposażenia prezentowanego w wersji średniodystansowej znajdują się m.in. wielofunkcyjna kierownica, reflektory ksenonowe, przeszklona klapa tylna i automatyczna klimatyzacja.
Pojazd wystawiony przez Peugeota posiada również napęd całkowicie elektryczny. Pięciomiejscowy E-Rifter o długości L2, w kolorze niebieskim metalicznym, wyposażony jest w pakiet Allure, który obejmuje np. trzy indywidualne fotele w drugim rzędzie, podgrzewane siedzenia i automatyczną klimatyzację. W skład wyposażenia wchodzi również kabel Mode 2 niezbędny do ładowania baterii.
Stellantis liczy na to, że ta rozszerzona i odnowiona oferta potwierdzi wiodącą rolę marki w sektorze RV, który jest uważany za sektor strategiczny zarówno dziś, jak i w przyszłości, również w świetle planu strategicznego „Dare Forward 2030” przedstawionego w marcu ubiegłego roku.
Plan ten dotyczy nie tylko informacji zwrotnych z rynku w zakresie produktów i ilości, ale także uwzględnia obsługę klienta i jego zadowolenie. Wszystkie cztery marki w rodzinie – każda z własną tożsamością – ściśle współpracują z przetwórcami i nabywcami samochodów kempingowych, oferując specyficzne usługi, które mogą zarówno proaktywnie przewidywać przyszłe wymagania rynku, jak i ściśle podążać za potrzebami klientów w zakresie serwisu i obsługi posprzedażnej.
Najnowsze komentarze