Citroën wprowadzi na rynek indyjski bezpośredni model sprzedaży, z której znana jest Tesla. Pełny proces zakupu będzie możliwy przez internet a klient otrzyma samochód prosto z fabryki. Ruszyły już zamówienia na pierwszy model Citroena na rynku indyjskim – C5 Aircrossa.
Citroën zainaugurował swoją sieć sprzedaży w Indiach. Pierwsze z 10 salonów „La Maison Citroën” już funkcjonują a klienci otrzymali możliwość zamówienia nowego C5 Aircrossa. Rezerwacja modelu jest dostępna na stronie Citroën India i wiąże się z opłatą 50.000 rupii (ok. 2500 zł). Na razie nie znamy ceny modelu.
Francuski producent podąża drogą Tesli, która słynie z bezpośredniego modelu sprzedaży. Wkrótce ruszy funkcja Citroën Direct, która będzie polegała na przeniesieniu całego procesu zakupu samochodu do internetu. Wystarczy, że klient zarejestruje się na stronie internetowej marki, złoży zamówienie na pojazd i dokona płatności online. Dedykowani sprzedawcy doradzą i pomogą nabywcy w transakcji a samochód przyjedzie do właściciela prosto z lokalnej fabryki w Thiruvallur. Nowy model sprzedaży eliminuje potrzebę negocjacji z dealerem.
Citroen C5 Aircross zebrał już pierwsze bardzo entuzjastyczne recenzje w indyjskich mediach. Dziennikarze docenili w szczególności komfort jazdy oraz bogactwo funkcji. W gamie modelu znajdziemy dwie wersje wyposażenia Feel oraz Shine. SUV jest dostępny w siedmiu kolorach nadwozia, w tym czterech wersjach dwukolorowych. Pojazd otrzyma dwustrefową klimatyzację, 8-calowy ekran systemu multimedialnego, który jest kompatybilny z systemem Apple CarPlay i Android Auto, przeszklony dach oraz 12,3 –calowy zestaw wskaźników cyfrowych.
W ofercie znajdzie się tylko jeden 2-litrowy silnik wysokoprężny o mocy 177 KM i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Citroen India oferuje bezpłatny pakiet serwisowy do 5 lat lub 50.000 km dla klientów, którzy zarezerwują C5 Aircrossa do 6 kwietnia.
Najnowsze komentarze