Wynik sprzedaży Citroëna w pierwszym półroczu 2011 to 8.473 sztuki, co w porównaniu z pierwszym półroczem 2010 wskazuje na wzrost na poziomie 9,8% przy spadkowej tendencji rynku. Tylko w ubiegłym miesiącu z salonów Citroëna wyjechało 796 samochodów osobowych i 933 samochody dostawcze, czyniąc markę spod znaku szewrona czerwcowym liderem sprzedaży lekkich pojazdów dostawczych.
Sprzedaż 1.729 sztuk samochodów w ubiegłym miesiącu oznacza wzrost rok do roku o 15,8%. Tendencja wzrostowa w wynikach sprzedaży widoczna od miesięcy pozycjonuje Citroëna wśród marek o największym potencjale sprzedażowym, z udziałem rynkowym na poziomie prawie 5%.
Spośród gamy samochodów osobowych Citroëna najlepiej sprzedają się:
– Citroën C3 – wprowadzony na polski rynek wczesną wiosną 2010 zyskał zaufanie klientów sprzedając się od początku b.r. w liczbie 1.157 sztuk
– Citroën Berlingo – dzięki ogromnej funkcjonalności model ten cieszy się nieustającym zainteresowaniem Klientów, szczególnie prowadzących działalność gospodarczą. W pierwszym półroczu 2011 sprzedały się już 1.123 sztuki tego modelu
– Nowy Citroën C4 – nowa odsłona kompaktu ściągnęła do salonów wielu klientów. W Polsce sprzedano już 950 egzemplarzy tego modelu, a zamówiono ponad 1.500. Najpopularniejsze wersje, to Seduction z silnikami 1.6 VTi i 1.6 HDi 90.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze