Citroën nie miał swojego stoiska na targach motoryzacyjnych w Paryżu, ale marka postanowiła zaznaczyć swoją obecność na billboardach, w sposób, jaki stosuje bardzo często, czyli z przymrużeniem oka. Plakat szybko jednak z targów zniknął.
Na salonie samochodowym w Paryżu mieliśmy okazję zobaczyć wiele francuskich premier. Nowości na stoiskach prezentowały marki Peugeot, Renault, Dacia i DS Automobiles. Niestety tym razem zabrakło szewronów. To nie tak, że Citroën nie miał żadnej nowości, którą mógłby pochwalić się światu. Niedawno marka ujawniła koncepcyjny model Oli i wprowadziła na rynek C4 X a targi w Paryżu byłyby doskonałym sposobem, by pokazać samochody szerszej publiczności. Chociaż producent nie miał swojego stoiska, chciał zaistnieć w wydarzeniu w inny sposób – poprzez plakaty z przyciągającym uwagę samochodem i hasłem.
Zobacz także: Nowy Citroën C4 X już w sprzedaży. Jaka cena?
Citroën jest znany z odważnych i humorystycznych haseł promocyjnych, jak choćby w kampanii modelu Ami, która przekonuje, że pojazd wygląda jak toster, czy prezentuje, jak czterokołowiec wyglądałby w jeansach. Na targach motoryzacyjnych w Paryżu pojawił się billboard z futurystycznym Citroënem Oli i podpisem, „Nigdy nie dokonaliśmy rewolucji w salonie”, który sugeruje, że w tym przypadku rewolucja rozpocznie się na ulicy. Kampania ruszyła 19 października w prasie i mediach społecznościowych. Jak informuje portal motoryzacyjny Caradisiac kampanię szybko usunięto z targów w Paryżu. Czyżby hasło okazało się zbyt kontrowersyjne? Francuski magazyn przekonuje, że nie przypadło do gustu kierownictwu Stellantis, ale chyba nie do tego stopnia, by zdanie zniknęło z internetu, wciąż znajdziemy je na Twitterze francuskiego oddziału marki.
Citroën Oli to mały, miejski SUV, który ma być przeciwieństwem ciężkich, drogich i coraz bardziej skomplikowanych samochodów. To nieco inne, futurystyczne spojrzenie na pojazd z napędem elektrycznym i marka wykorzystuje to w swojej kampanii. Żartobliwych haseł nie brakuje, znajdziecie je poniżej:
- Jeśli myślisz, że to koniec szalonych wizji naszego projektanta – jesteś w błędzie. Odkryj nasz nowy samochód koncepcyjny #CitroënOli [all-ë] i jego dach mocniejszy od stali.
- Mimo twoich wzmożonych wysiłków Citroën Oli nie stanie się ciężki:
- Po Ami (pieszczotliwie nazwanym tosterem) prezentujemy Ci podest do przyszłości. Oto nasz nowy samochód koncepcyjny z przyszłości:
Najnowsze komentarze