Citroën Polska znów naśmiewa się z konkurencji łącząc trendy mody z motoryzacją. W sieci społecznościowej pojawiła się reklama pod hasłem „Smutno w Golfie, Smutno w Polo”, zobrazowana odpowiednim wyrazem twarzy właściciela.
Citroën to producent, który słynie nie tylko z komfortowych samochodów, ale również z reklamy, która na przestrzeni lat przybierała najróżniejsze formy. Już na samym początku istnienia, założyciel firmy, Andre Citroën dbał o odpowiednią widoczność marki dla klientów. Jedną z najbardziej efektownych i zapadających w pamięć promocji, było rozświetlenie wieży Eiffla żarówkami układającymi się w napis Citroën, ale był to dopiero początek zabawy z reklamą. Nie brakowało żartobliwego podejścia do własnych produktów, jak porównanie 2CV do Ferrari, Porsche i Rolls-Royce’a oraz efektownych akrobacji z umieszczeniem BX-a na dachu samolotu.
Polski oddział Citroena lubi odnosić się do konkurencji, oczywiście na swój żartobliwy sposób. Duży odzew w sieci zdobyła reklama pod hasłem „w Golfie nigdy nie wygląda się dobrze”, nawiązująca jednocześnie do części garderoby i samochodu niemieckiego producenta. Kolejne odsłony kampanii przekonywały, że w Polo również prezencja taka sobie a i Capturowi trochę się wtedy dostało. Mottem „na drodze bądź cytryną” Citroën Polska odnosił się z kolei do zachowania kierowców na drodze a ilustracja trzech buraków i jednej cytryny mogła przywoływać skojarzenie z logo niemieckiego producenta.
Polski oddział Citroëna chyba zatęsknił za kampanią sprzed kilku lat, bo jeden z najnowszych postów znów łączy trendy mody z motoryzacją. W sieci pojawiło się zdjęcie niezbyt zadowolonego człowieka w dwóch elementach garderoby. Podpis jednoznacznie informuje, że smutno będzie nam zarówno w Golfie, jak i Polo. „Nie płacz, że Ci ciasno, duszno i gryzie w plecki. Zmień stylówkę na komfortową z drużyną szewronów i wjeżdżaj w miasto jak król” – przekonuje marka odnosząc się do wesołej alternatywy z własnej gamy modelowej a więc modelu C3 i nowego C4.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze