Citroën bardzo kreatywnie podchodzi do obecności w sieci. Na koncie marki pojawił się wpis prezetnujący AMI w wersji Halloween oraz żarty z tego pojazdu.
„Nasz ulubiony toster przeszedł 31 października metamorfozę.” – czytamy w komunikacie Citroëna. „Jaką nazwę nadałbyś temu przebranemu Citroënowi AMI?”. Humor jest wykorzysytwane przez markę od samego początku jej istnienia.
Już Andre Citroën zauważył, że wykorzystywanie dowcipu i uśmiechu do promocji samochodów może przynieść świetne skutki i zorganizował nawet konkurs na prześmiewczy utwór o Citroënie. Gdy Ford wypuścił we Francji historyjkę o Citroënie, który nie chce dać dziecku samochodu, producent odwdzięczył się mu się opowiadaniem, że wszyscy chcą sprzedać Fordy, tylko nie ma chętnych.
Citroën w Polsce również miewał świetne kampanie w social mediach. Głośnym echem odbiły się żarty z Volkswagena, gdy marka pisała o tym, że golfy i polo są już niemodne czy pokazanie wyznawców hasła „nie kupuje się samochodów na F” jako osób w czapeczkach z folii aluminiowej na głowie.
Teraz Citroën w żartobliwy sposób odnosi się do krytyki swojego modelu AMI. Ten nazywany jest niekiedy największym tosterem świata, więc marka przejęła tą nazwę i stosuje ją jako sposób, by zwrócić na swój samochód uwagę.
En ce 31 octobre, notre grille-pain préféré s’est refait une beauté. 🎃
Quel nom donneriez-vous à cette Citroën AMI déguisée ?
Les 5 meilleures propositions remporteront chacune 3 kilos de bonbons…🍬 Bonne chance à tous ! 👻 pic.twitter.com/jo3jGQo9NT— Citroën France (@CitroenFrance) October 31, 2022
Nie pierwszy raz Citroën żartuje z AMI – poprzednio podkreślał m.in. że autko jest wolniejsze od samolotu.
A internauci, komentujący wpis Citroëna, mają tez swoje pomysły na przebranie Halloween, jak na przykład taki Citroën BX.
Są też inne propozycje:
Jak Wam się podoba?
Najnowsze komentarze