Citroën był i jest marką, która zapewnia najwyższy komfort i świetny design – uważa Arnaud Ribault, szef marki na Europę. Opowiada o tym w wywiadzie, którego niedawno udzielił dziennikowi Motorprofis.
Arnaud Ribault ma duże doświadczenie i bliskie związki z marką Citroën. Swoją przygodę z nią zaczynał w Szwajcarii, jako menadżer sprzedaży. Potem został szefem sprzedaży całego Citroëna w tym kraju. Później pracował m.in. w Chinach i w Brazylii. Od marca 2021 r. jest szefem marki na Europę.
„W całej swojej historii ta marka zawsze oznaczała komfort i design. Chcemy te atuty zabrać ze sobą w przyszłość. Citroën to w bardzo wysokim stopniu właśnie wygoda. Od samego początku Citroën był również marką, która zamieniła samochody luksusowe na samochody w przystępnej cenie i to DNA jest w nas: technologia jak w samochodzie luksusowym, bez chęci nazywania się autem premium. Spójrz na C5 X – ile jakości oferuje za swoją cenę. Citroën powinien zawsze pozostać przystępny, a jednocześnie oferować przyjemne wrażenia z jazdy.” – mówi Arnaud Ribault.
Zobacz: nowe samochody Citroën
Ribault dużo podróżuje i spotyka się z ludźmi. Docenia te spotkania i mówi, że jest to doświadczenie, które pozwala mu lepiej poznać ducha, napędzającego markę.
„Historycznie Citroën był marką, która zamieniła samochody luksusowe na przystępne cenowo. To DNA jest w nas. Przez całą historię Citroën oznaczał komfort i design. W całej historii Citroën zawsze był synonimem komfortu i designu. Chcemy te atuty zabrać ze sobą w przyszłość.” – opowiada w wywiadzie.
Dla Citroëna rozpoczyna się teraz nowy rozdział, związany z wprowadzaniem przyszłościowych rozwiązań, które pokazano w modelu Oli. „Chcemy być przystępni i zaciekawiać ludzi. Wyróżniać się.” – podsumowuje Ribault.
Najnowsze komentarze