Citroën w Indonezji organizuje na początku każdego miesiąca poranne spotkanie, które służy wymianie informacji, wzajemnej inspiracji oraz docenieniu wkładu każdego z pracowników.
Na początku każdego miesiąca zespół Citroën Indonesia organizuje poranne spotkanie, której celem jest przedstawienie najnowszych informacji i spostrzeżeń związanych z branżą motoryzacyjną oraz poznanie tego, co dzieje się w firmie. Taka formuła pozwala na swobodny przepływ informacji oraz lepszą znajomość celów i potrzeb poszczególnych działów firmy.
Zobacz: wiadomości o marce Citroën. Codziennie aktualne, ciekawe, na bieżąco
Na początku pracownicy podchodzili do tych spotkań z pewną rezerwą, nie wiedząc, czego można się spodziewać. Dzisiaj jest to jedno z najbardziej oczekiwanych wewnętrznych wydarzeń miesiąca – otwarta formuła, wartościowe informacje, szacunek z jakim wzajemnie odnoszą się do siebie menadżerowie i pracownicy, atmosfera zaufania i bezpieczeństwa, tworzona przez zarząd powodują, że informacje są przekazywane w sposób otwarty i konstruktywny.
Zobacz: Testy aut marki Citroën. Pomiary, spalanie, opinie
Dobra atmosfera pracy sprzyja osiąganiu lepszych rezultatów a możliwość podzielenia się przez pracowników tym, z czym spotykają się na rynku i poproszenia o konsultacje czy wspólne zastanowienie się nad daną sprawą dają okazję do tworzenia i wypracowywania wartościowych rozwiązań dla całego zespołu.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje, wyprzedaże
Takie spotkania są również okazją do docenienia osiągnieć poszczególnych osób i chociaż codziennych wyzwań nie brakuje, to zwyczaj porannych comiesięcznych spotkań jest pewnego rodzaju narzędziem to rozładowywania napięcia i zarządzania problemami.
Najnowsze komentarze