Almajdouie Motors Company rozpoczęła sprzedaż samochodów marki Citroën w Arabii Saudyjskiej. Uroczysta premiera zgromadziła oficjeli, władze koncernu oraz dealerów.
Citroën poszerza swój zasięg rynkowy i ponownie otwiera swoje salony w Arabii Saudyjskiej. To element strategii wchodzenia na nowe rynki i szukania nowych kanałów sprzedaży. Wyłączność na dystrybucję Citroëna w Arabii Saudyjskiej otrzymała firma Almajdouie Motors Company. Jest to tak zwane partnerstwo rozszerzone.
W sprzedaży znalazły się takie modele jak:
- Citroën C3 Aircross,
- Citroën C4,
- Citroën C5 Aircross,
- Citroën Jumpy
- Citroën C4 X
„Jesteśmy bardzo dumni z budowania naszego zaufania z wiodącymi międzynarodowymi markami i rozszerzenia naszego partnerstwa ze Stellantis poprzez ponowne wprowadzenie Citroena do Królestwa Arabii Saudyjskiej. Jesteśmy pewni, że marka Citroen będzie prosperować w całym Królestwie dzięki imponującemu doświadczeniu w zakresie wydajności, jak również swojej już renomowanej pozycji w kraju.” – powiedział przedstawiciel firmy Almajdouie komentując premierę.
Almajdouie jest saudyjskim konglomeratem założonym w 1965 roku przez szejka Ali Ibrahima Almajdouie, a jego pięciu synów pracuje obecnie w firmie i zasiada w jej zarządzie. Almajdouie rozpoczął działalność jako firma zajmująca się transportem lądowym, a w miarę rozwoju działalności firma rozszerzyła swoją działalność o logistykę, motoryzację, produkcję, żywność, stal, nieruchomości oraz szkolenia i edukację.
Dziś Almajdouie Group działa na terenie całego Królestwa, a także na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Północnej, Europie, na Dalekim Wschodzie i w Afryce, zatrudniając łącznie ponad 5 000 osób.
Najnowsze komentarze