Eleganckie, niepowtarzalne czarne Peugeoty 508 i kwiaty na dachu? Taki obrazek kilka dni temu mogli oglądać zdumieni przechodnie i kierowcy na ulicach w Bukareszcie. O co chodzi?
Peugeot 508 został wykorzystany w kampanii reklamowej firmy Sephora. Tym razem, zamiast tradycyjnych mediów zewnętrznych, postanowiono wykorzystać fizyczną obecność eleganckiego, stylowego samochodu, który wiezie prezenty. Każdy z Peugeotów został więc wyposażony w bagażnik dachowy, na którym zamontowano specjalnie wykonane torby reklamowe z kwiatami.
Zobacz: Testy samochodów Peugeot. Pomiary, opinie, spalanie
Samochody ustawiono w kolumnę i na początku marca wypuszczono na ulice Bukaresztu. W ten sposób agencja Bold Media, która przygotowała całą kampanię, chciała uzyskać dwa efekty. Z jednej strony było to przypomnienie dla panów, że zbliża się Dzień Kobiet i warto wybrać się po jakiś prezent lub po kwiaty a z drugiej znakomita sugestia, by na miejsce wyboru prezentu wybrać sieć Sephora, oferującą m.in. perfumy oraz inne kosmetyki, znakomicie nadające się jako podarunek dla ukochanej.
Zobacz: Aktualności ze świata Peugeot. Codziennie nowe, ciekawe informacje
Kampania odniosła duży sukces, została zauważona w stolicy Rumunii a sklepy Sephora zanotowały zwiększone obroty i zainteresowanie. Dobór samochodów nie był przypadkowy, chodziło o taki model, który odpowiadałby klientom szukającym piękna, elegancji, zwracał uwagę a jednocześnie miał w sobie coś sportowego. Peugeot 508 nadawał się do tego celu jak żaden inny.
Kampanię przygotowała agencja Bold Media pracująca dla sieci Sephora. Po dużym sukcesie w marcu obie firmy nie wykluczają kolejnych akcji w przyszłości.
Nowe samochody Peugeot. Wyprzedaż 2024
Najnowsze komentarze