Jeden z największych ubezpieczycieli w Europie, francuska firma AXA, jeszcze w tym roku rozpocznie sprzedaż polis. Będzie się to odbywało w systemie direct, czyli poprzez telefon oraz Internet.
AXA zamierza mocno segmentować rynek ubezpieczeń komunikacyjnych. Dostosowanie składki pod klienta, to m.in. możliwość jej opłacania w miesięcznych ratach (bez wzrostu wartości składki), niewysokie ceny i wspomniana segmentacja rynku. Czy oznacza to, iż nastąpi także podział na marki pojazdów? Zwłaszcza w przypadku AC i tzw. „kradzieżówki” warto byłoby zastosować preferencyjne stawki dla aut francuskich – zwłaszcza Citroënów – które kradzione są raczej sporadycznie.
Początek sprzedaży polis ubezpieczeniowych firmy planowany jest na listopad. Zobaczymy, jakie warunki finansowe zaproponuje AXA i czy faktycznie preferować będzie w jakiś sensowny sposób samochody francuskie…
Czego Wam i sobie samemu szczerze życzę – zwłaszcza w świetle planów podwyższenia składek OC i finansowania w ten sposób służby zdrowia, która i tak wchłonie każde pieniądze i dalej będzie w zapaści… :-(
KG
Najnowsze komentarze