Nowe kolory, nowe logo i nowy emblemat „Dacia Link”… Od dzisiejszego ranka pojazdy Dacii z dumą prezentują nową tożsamość wizualną marki w witrynach internetowych w całej Europie, a także w mediach sprzedażowych i reklamowych.
Chociaż większość europejskich klientów może już odkryć i skonfigurować wybrany przez siebie model, będą musieli poczekać do października, zanim będą mogli zobaczyć pojazdy zdobione nowym logotypem. Najpierw stanie się to na Mondial de l’Auto w Paryżu (Salon Samochodowy w stolicy Francji), a wkrótce potem w salonach Dacii.
Ale dla niecierpliwych jest coś wcześniej! Dacia po raz kolejny udowodniła swoją pomysłowość, wprowadzając na rynek aplikację rozszerzonej rzeczywistości na smartfony i tablety: Dacia AR. Prosta, zabawna, nowoczesna: Dacia AR pozwala oglądać pojazdy w skali 1:1, a nawet zaglądać do środka.
W garażu lub na parkingu, na ulicy… po prostu umieść pojazd w dowolnie wybranym środowisku rzeczywistym. Zbliż się, poruszaj się, wejdź do środka, przybliż konkretny szczegół… wszystko jest możliwe!
Oprócz zwykłych technik dealerzy mają teraz zupełnie nowy sposób prezentacji pojazdów. Dacia AR okaże się szczególnie przydatna, gdy dealer chce pokazać potencjalnemu klientowi model, którego akurat nie ma w salonie. Dacia AR obejmuje wszystkie modele w każdym kolorze.
Aplikacja jest bezpłatna i dostępna w App Store i Google Play. Nie wymaga niczego więcej niż smartfona lub tabletu. Dacia przechodzi na technologię cyfrową, aby zapewnić większą dostępność. Marka Dacia współpracowała ze SCALE-1 PORTAL, francuskim start-upem technologicznym, specjalizującym się w narzędziach immersyjnych.
DACIA AR, ZOBACZ NOWY WYGLĄD POJAZDÓW DACIA
Od dzisiaj Dacia AR może służyć do bliższego przyjrzenia się nowej identyfikacji wizualnej gamy Dacii, w tym nowemu wyposażeniu, które będzie dostępne w niektórych nadchodzących modelach:
* Sandero Stepway
– pierwszy pojazd Dacii ze szklanym dachem!
– tego w aplikacji nie będzie widać, ale pojawi się w tym modelu silnik TCe 110
* Duster
– nowy kształt otworu wentylacyjnego dla pojazdów z kierownicą po lewej stronie
– pierwszy pojazd Dacii wyposażony w składane elektrycznie lusterka boczne
– czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki przedniej szyby
Wraz z pojawieniem się nowej identyfikacji wizualnej, ekrany Media Nav i Media Display otrzymują aktualizację grafiki, a aktualizacje map nawigacyjnych są teraz oferowane przez pierwsze trzy lata (w porównaniu do trzech miesięcy wcześniej).
Wreszcie, Dacia zmienia nazwy różnych wersji wyposażenia. W zależności od modelu i kraju, gama obejmuje do czterech różnych wersji wyposażenia, zgodnie z DNA Dacii, które zawsze oferują najlepszy stosunek jakości do ceny, niezależnie od wybranego wyposażenia:
– Access i/lub Essential dla bardziej przystępnych cenowo wersji;
– Expression dla gamy głównej;
– Journey dla modeli z najbogatszym wyposażeniem.
Dzięki nowej tożsamości wizualnej, całkowicie odnowionej gamie i nowej aplikacji rzeczywistości rozszerzonej, Dacia udowadnia, że jest w stanie nieustannie odkrywać siebie na nowo i zwiększać swoją atrakcyjność.
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Dacia
Najnowsze komentarze