Klienci coraz chętniej korzystają z interenetu przy zakupie nowego pojazdu, co widać w wynikach sprzedaży marek Renault i Dacia w Rumunii. W ciągu jednego dnia bez wychodzenia z domu zamówiono aż 30 samochodów.
Grupa Renault i Dacia uruchomiły sprzedaż online dwa lata temu, ale zakupy bez wychodzenia z domu zyskują na popularności zwłaszcza teraz, gdy główne informacje w mediach dotyczą liczby zakażonych koronawirusem. Renault i Dacia mogą pochwalić się rekordową sprzedażą samochodów przez internet. Jednego dnia w ten sposób zamówiono 30 samochodów. Część z klientów zdecydowała się na dostawę do domu.
Do tej pory ponad 2500 klientów marek Dacia i Renault zamówiło pojazd online.
„Przed nami bardzo wymagający okres i branża motoryzacyjna nie jest tutaj wyjątkiem. Dwie platformy handlu elektronicznego uruchomiliśmy już dwa lata temu, zanim szczególny kontekst zdecydował o skupieniu się na tym obszarze. Platformy szybko stały się dla nas atutem, dzięki nim zrozumieliśmy potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Dowodem na to, że zastosowaliśmy dobrą strategię, jest duża, stale rosnąca liczba zakupów online, którą widzimy każdego dnia ” – powiedział Mihai Tănase, dyrektor Digital Dacia & Renault.
Procedura zakupu jest intuicyjna i szybka, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy w zakresie obsługi aplikacji lub programów. Każdy klient może zapoznać się z ofertami na stronach internetowych za pomocą kilku filtrów doboru (model, cena, kolor, rodzaj paliwa, przekładnia i pojemność silnika). Ostatnim krokiem jest finalizacja transakcji lub rezerwacja pojazdu. Płatności dokonuje się za pomocą karty kredytowej lub debetowej. Umowa i faktura zostaną przesłane drogą elektroniczną przez przedstawiciela, wybranego wcześniej przez klienta.
Najnowsze komentarze