Dacia okazuje się być samochodem, który doskonale wpisuje się w aktualne potrzeby klientów w Europie. Duster, Sandero i Jogger sprzedają się jak świeże bułeczki a marka święci triumfy we Francji a jej udział wzrósł do blisko 9% w całym rynku. Sprzedaż budżetowej Dacii ciągle rośnie i na tle spadków u wielu innych marek jest ewenementem.
Tani samochód z LPG
Co kryje się za sukcesem Dacii? Wzrosty sprzedaży to przede wszystkim efekt szukania przez klientów tanich w zakupie i eksploatacji samochodów. Dacia Sandero, Dacia Duster czy Dacia Jogger, niedawno wprowadzona do sprzedaży, mogą mieć fabryczną instalację LPG, co oznacza blisko dwukrotnie niższe koszty jazdy. Z kolei Dacia Spring, która jest bardzo popularna we Francji, to najtańszy samochód elektryczny ze sporym bagażnikiem (300 litrów) jak na swoje rozmiary – a więc doskonale nadaje się do miasta, dowożenia dzieci do szkoły czy na zakupy. Przy sporych dopłatach, które mają Francuzi, to wręcz okazja
Zobacz: nowe samochody Dacia w promocji
Dacia notuje wzrost o 13,12%
Dacia zarejestrowała w sierpniu o 13,12% samochodów niż rok wcześniej a jej sprzedaż wyniosła 8846%. Łączna sprzedaż od początku roku wynosi 82.974 sztuki co oznacza że udział marki zbliża się do 8,5%.
Sandero najlepsze w segmencie tanich aut
Dacia Sandero pozostaje najlepiej sprzedającym się autem marki, znajdując się na trzecim miejscu pod względem popularności we Francji. Sprzedaż wyniosła 39.944 sztuk. Dacia Duster zajęła 9 miejsce z wynikiem 20.964 sztuk. Dacia Spring sprzedała się w 10.852 egzemplarzach a Jogger to 10.852 sztuki.
źródło: Motos Actu
Najnowsze komentarze