Dacia zdobyła nagrodę w kategorii „Innovative Retailer” za swoją aplikację rzeczywistości rozszerzonej Dacia AR. Nagroda została wręczona podczas gali „Nuit du commerce connecté”.
Prosta, angażująca i szybko wdrożona przy kontrolowanych kosztach, aplikacja ta wspiera wprowadzenie na rynek pojazdów z nową tożsamością marki – poinformował Xavier Martinet, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Dacia.
Nagroda dla Dacii jest wyrazem docenienia marki przez świat biznesu oraz klientów, którzy zauważają transformację i drogę jaką przeszła firma od czasu produkcji pierwszego Logana. Kolejnymi sukcesami marki okazały się modele Sandero, Duster a obecnie Jogger.
W 2023 roku Dacia wykona kolejny krok – wprowadzi do swojej gamy napędy hybrydowe. Znajdą się one najpierw pod maską Dacii Jogger a później trafią też do innych modeli. Pod koniec 2023 r. zobaczymy nowego Dustera, który kilka miesięcy później pojawi się w salonach. Dacia zamierza też zaprezentować swoje samochody w segmencie kompaktowym – w tym bardzo oczekiwany przez rynek model Bigster, który będzie prawdopodobnie 7-osobowym SUVem.
Aplikacja, którą wprowadziła niedawno Dacia, pozwala za pomocą wirtualnej rzeczywistości zapoznawać się z nowym wyglądem marki Dacia. Oprogramowanie będzie nadal rozwijane i posłuży do wdrożenia usług konfiguracji i szkoleń przy odbiorze samochodu.
W Polsce najpopularniejszym modelem marki jest niezmiennie Dacia Duster. Popularny SUV znajduje się na pierwszym miejscu wśród najchętniej kupowanych aut tego typu wśród klientów indywidualnych. Jego cena zaczyna się od 67.900 zł. Nabywcy wybierają często wersję z fabryczną instalacją LPG w najbogatszych wersjach wyposażenia.
Najnowsze komentarze