Od 1 stycznia 2024 roku Dacia wprowadza do oferty we Francji program Zen, który daje klientom możliwość przedłużenia gwarancji na samochód do 7 lat lub 150.000 km.
Dacia aktywnie rozpoczęła rok 2024 we Francji. Oprócz dodania do katalogu nowego Dustera przygotowała również ciekawą ofertę dla właścicieli kilkulatków. Gwarancja na samochody marki wynosi 3 lata lub 100.000 kilometrów, ale od 1 stycznia klienci indywidualni otrzymali możliwość rozszerzania ochrony zawartej w pakietach Essential i Essential+. Korzystając z programu Dacia Zen można otrzymać dodatkową, odnawialną gwarancję na 12 miesięcy lub 30.000 km. Ochrona może zostać przedłużona po roku, maksymalnie do 7 lat lub 150.000 km.
Z oferty mogą skorzystać klienci indywidualni, którzy posiadają pojazdy w wieku nieprzekraczającym 6 lat i 1 miesiąca, które na liczniku mają mniej niż 120.000 kilometrów i nie są objęte gwarancją. Usługa jest dostępna pod warunkiem przestrzegania przez klienta programu serwisowania zalecanego przez producenta. Dacia Zen obejmuje wszystkie podzespoły pojazdu, z wyjątkiem systemu oszraniania, elektrycznych lusterek i multimediów. Jest to główna różnica między usługą Zen a przedłużeniem gwarancji na nowy pojazd.
Poprawa wartości rezydualnej pojazdu
Dacia oferuje szeroką gamę usług posprzedażowych dostosowanych do potrzeb i budżetu klientów. Umowy serwisowe są dostosowane do właścicieli nowych pojazdów, ale nie brakuje propozycji dla posiadaczy nieco starszych pojazdów. Dacia Zen zwiększa konkurencyjność pakietów Essential, oferując klientom dodatkowe korzyści.
Ochrona pojazdu na okres do 7 lat na rynku francuskim dodaje pewności, że pojazd zostanie utrzymany w dobrej kondycji i zabezpieczony na wypadek nieprzewidzianych wydatków. To także gwarancja niezawodności marki i duży atut w przypadku późniejszej sprzedaży pojazdu.
„Dacia Zen to nagroda dla klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość usług producenta zawartych w pakietach Essential Service. Zdajemy sobie sprawę z tego, że utrzymanie wartości dzięki gwarantowanej ochronie ubezpieczeniowej jest ważne dla klientów marki Dacia” – powiedział Guillaume Mellac, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej Dacii we Francji.
Najnowsze komentarze