Dorothea Knell, oprócz Alfa Romeo i DS Automobiles, pokieruje działem komunikacji marki Lancia i dlatego w przyszłości będzie wypowiadać się w imieniu wszystkich trzech marek premium Grupy Stellantis w Niemczech.
Dorothea Knell (33 l.) przejmie teraz dział prasowy i public relations marki Lancia w Niemczech, oprócz swoich wcześniejszych zadań jako rzeczniczka prasowa marek Alfa Romeo i DS Automobiles. W swojej rozszerzonej roli Knell nadal należy do zespołu ds. komunikacji kierowanego przez Saschę Wolfingera, który ostatnio, oprócz funkcji dyrektora ds. komunikacji w Stellantis Germany, tymczasowo zapewniał marce wsparcie komunikacyjne.
„Cieszymy się, że Dorothea Knell, doświadczona ekspertka w dziedzinie motoryzacji i komunikacji, jest także w Lancii i współpracujemy z nią, aby poinformować o powrocie tradycyjnej marki na rynek niemiecki” – mówi Niccolò Biagioli, dyrektor zarządzający Premium Brands Stellantis Germany. – „Dorothea udowodniła już, że odnosi sukcesy na swoich stanowiskach dla naszych dwóch marek premium Alfa Romeo i DS Automobiles. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojej wiedzy w obszarze komunikacji cyfrowej i lifestylowej zaoferuje prawdziwą wartość dodaną dla grupy docelowej Lancii”.
Dorothea Knell rozpoczęła karierę motoryzacyjną w 2014 roku w niemieckiej organizacji marketingowej Opel Automobile GmbH. W 2019 roku przeszła do międzynarodowego działu prasowego ówczesnej Grupy PSA. Rok później, na początku 2020 roku, wówczas 29-latka przejęła zarządzanie działem komunikacji w DS Automobiles w Niemczech. W tym okresie z sukcesem ukończyła również studia MBA (General Management) w niepełnym wymiarze godzin. W grudniu 2022 roku Dorothea Knell otrzymała dodatkowe zadania w zakresie relacji z prasą w marce Alfa Romeo. Wraz ze zbliżającym się przejęciem działu prasowego i public relations Lancii, Dorothea Knell uzupełnia klaster Stellantis Premium na poziomie komunikacyjnym.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. codziennie
Lancia w mediach społecznościowych: LinkedIn Lancia | Instagram Lancia | Facebook Lancia | X Lancia | YouTube Lancia
O marce Lancia
Dzięki swojej 117-letniej historii Lancia reprezentuje ponadczasową włoską elegancję. Lancia to marka, która dzięki swoim kultowym pojazdom sprawia, że ludzie na całym świecie marzą. Do najważniejszych modeli w historii należą eleganckie Flaminia i Aurelia B24 Spider, potężne Delta, Stratos i 037, a także Fulvia i Beta HPE.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów
Lancia zapoczątkowała renesans marki dzięki dziesięcioletniej strategii, która jest wdrażana bardzo szybko.
Innowacyjność i ponadczasowy design zawsze były podstawowymi zasadami marki. Obecnie zrównoważony rozwój, orientacja na klienta i odpowiedzialność społeczna również stały się istotną częścią wartości marki. Lancia patrzy w przyszłość z wielkim zaangażowaniem i ambicjami.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Stellantis
Najnowsze komentarze