Jako partner tegorocznego Paris Fashion Week marka DS Automobiles dostarcza flotę 25 modeli DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300, DS 9 E-Tense 225 i DS 9 E-Tense 4×4 360, w tym unikalny egzemplarz z lakierem interferencyjnym z efektem żuka, aby dowozić dziennikarzy, influencerów i talenty na wydarzenia związane z PFW.
Do tego model DS 4 zostanie wykorzystany do sesji zdjęciowej z odzieżą na sezon jesień-zima 2022-2023. Pokazy mody w ramach Paris Fashion Week rozpoczęły się dzisiaj i potrwają do Dnia Kobiet, 8. marca.
DS Automobiles zorganizował redakcyjną modową sesję zdjęciową inspirowaną wizualnymi zasadami największych fotografów mody. Z fotografem Aurélien Chauvaud i modelką Zoé Hotuqui, pod artystycznym kierownictwem Laurenta Nivalle, głównego projektanta marki DS Automobiles, projekty Coperni są prezentowane na wielowarstwowych kompozycjach wokół DS 4 E-Tense 225 i DS 4 Cross E-Tense 225. Zdjęcia i filmy można oglądać na koncie DS Automobiles na Instagramie @DS_Official.
Od momentu wprowadzenia na rynek, DS Automobiles stawia elektryfikację w centrum swojej strategii, sprzedając gamę w 100% zelektryfikowaną od 2019 roku. W 100% elektryczny DS 3 Crossback E-Tense, DS 4 E-Tense, DS 7 Crossback E-Tense i hybryda plug-in DS 9 E-Tense o mocy od 225 do 360 koni mechanicznych – każdy DS jest wyposażony w zelektryfikowaną jednostkę napędową. W 2021 roku DS Automobiles była wiodącą marką multienergetyczną w Europie z najniższym średnim poziomem emisji CO2 (97,3 g/km w cyklu WLTP) dzięki swojej zelektryfikowanej gamie (35% rejestracji na całym świecie). Od 2024 roku każdy nowy model marki będzie w 100% elektryczny.
Marka DS Automobiles jest partnerem Paris Fashion Week od 2019 roku.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: DS Automobiles
Najnowsze komentarze