Marka DS Automobiles kontynuuje swój rozwój na hiszpańskim rynku premium, z 314 rejestracjami w minionym miesiącu i udziałem rynkowym na poziomie 2,4% we wrześniu. Zaangażowanie DS Automobiles w zrównoważony rozwój i elektryfikację znajduje odzwierciedlenie w wersjach E-Tense (w 100% elektrycznej oraz hybrydowej typu plug-in). Obecne w całej gamie stanowią one 39,7% rejestracji marki w pierwszych 9 miesiącach roku na rynku hiszpańskim.
Wrzesień był pozytywnym miesiącem dla marki DS Automobiles, która odnotowała wzrost o 34% w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku na rynku, który wzrósł w tym samym czasie o 13%. Marka DS Automobiles odnotowała we wrześniu 314 rejestracji i wykroiła dla siebie 2,4% hiszpańskiego rynku nowych aut.
W skumulowanych danych za pierwsze dziewięć miesięcy roku marka osiągnęła 3.439 rejestracji, o 28% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego, i to w warunkach, gdy rynek premium spadł o 8% (licząc między styczniem a wrześniem br.). Dzięki tym liczbom francuski „maison” motoryzacyjny zajmuje szóste miejsce w rankingu, o jedno wyższe od tego, które zajmował w 2021 roku, z dotychczasowym udziałem rynkowym na poziomie 3,4% w tym roku.
Sprawdź gamę marki DS Automobiles dostępną w Polsce
Zrównoważony rozwój i szacunek dla środowiska to dwie kluczowe koncepcje sukcesu komercyjnego DS Automobiles. 1.367 rejestracji wersji E-Tense od stycznia stanowi 39,7% sprzedaży marki w Hiszpanii. Dwa na pięć samochodów tej marki sprzedawane w tym kraju korzystają z przywilejów Zero Label przyznawanych przez Generalną Dyrekcję Ruchu. We wrześniu zarejestrowano 112 egzemplarzy wersji E-Tense, co stanowi 35,7% całości sprzedaży marki w Hiszpanii. Dzięki tym wynikom handlowym DS Automobiles jest marką multienergetyczną o najniższej średniej emisji w swoim segmencie rynku z wynikiem 94 g/km CO2, o 25% mniej niż średnia dla marek premium, która wynosi 123,8 g/km.
Prym w sprzedaży marki jeśli chodzi o samochody E-Tense wiedzie DS 7 Crossback E-Tense. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2022 roku w Hiszpanii znalazło nabywców 967 takich aut. To o 39,6% więcej, niż w ciągu trzech pierwszych kwartałów ubiegłego roku. Ten model jest liderem na rynku hybrydowych aut typu plug-in w Hiszpanii w segmencie C-SUV – wykroił dla siebie 21,5% tego segmentu rynkowego. Po przeprowadzonym niedawno liftingu i wprowadzeniu do oferty mocniejszych jednostek napędowych (nawet 360 KM i napęd 4×4) model DS 7 (już bez określenia Crossback) z pewnością tylko zwiększy zainteresowanie klientów.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze