Otwarty 27. listopada 2013 toku salon DS WORLD PARIS zdmuchuje pierwszą świeczkę! Flagowy salon DS znajduje się w samym sercu Paryża – kolebki Marki. Pełni rolę przestrzeni ekspozycyjnej i handlowej oraz prezentuje historię i osiągnięcia Marki, a wszystko to w duchu innowacji i doskonałości DS.
Na przestrzeni tego roku w salonie odbyło się pięć wystaw artystycznych, a tysiące odwiedzających miały okazję bliższego poznania oferty Marki, a także zamówienia wybranego modelu DS. Pod względem handlowym DS WORLD PARIS z powodzeniem spełnia swoje zadanie, wykazując wskaźnik pozyskania nowych klientów na poziomie 80%*.
Rok po swojej premierze salon DS WORLD PARIS może poszczycić się publicznością zarówno francuską jak i międzynarodową. Zlokalizowany przy ulicy François 1e pod numerem 33, w paryskim Złotym Trójkącie stanowiącym unikalne miejsce w skali europejskiej, DS WORLD PARIS pełni rolę witryny, potwierdzając pozycję i aspiracje Marki. Zaprojektowany w stylu luksusowego butiku, DS WORLD PARIS tworzy więź między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością DS.
DS WORLD PARIS jako miejsce sprzedaży
DS WORLD PARIS prezentuje aktualnie oferowaną gamę obejmującą modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4 oraz DS 5 i z powodzeniem zdobywa nowych klientów dla Marki. Z perspektywy pierwszego roku działalności największym zainteresowaniem cieszą się modele DS 3 i DS 4.
DS WORLD PARIS – indywidualne usługi dla klientów
Oprócz sprzedaży samochodów, DS WORLD PARIS oferuje klientom usługi, takie jak dostawa nowego samochodu do domu, czy też odbiór od klienta z podstawieniem pojazdu zastępczego w ramach obsługi serwisowej. Pogłębianiu relacji z klientem służą też zaproszenia do udziału w różnych wydarzeniach w ramach klubu DS PRIVILEGE lub w salonie DS WORLD PARIS.
DS WORLD PARIS buduje więź między przeszłością i przyszłością
Można też odwiedzić salon i ulec jego urokowi bez zamiaru nabywania samochodu! Wstęp jest wolny. Salon prezentuje dziedzictwo Marki, którego symbolem jest wystawiony tu pierwszy model DS. W kolejnych sezonach pokazywane są rzadkie modele DS 19. W chwili obecnej honory pełni model DS 19 z 1961 roku, który jako jeden z pierwszych oferował odbiornik radiowy wbudowany w deskę rozdzielczą. Jednocześnie odwiedzający mogą też zapoznać się z prototypami stanowiącymi zapowiedź przyszłości. Obecnie prezentowany jest prototyp C-SportLounge będący zwiastunem modelu DS 5.
DS WORLD PARIS jest przestrzenią otwartą dla artystów
Życie salonu DS WORLD PARIS toczy się w rytmie rezydencji artystycznych, dzięki którym jego przestrzeń zyskuje niepowtarzalny charakter. Mniej lub bardziej znani szerokiej publiczności twórcy współdzielą z marką DS wyrafinowanie, paryski styl czy też awangardowe podejście. Odwiedzający mieli w tym roku okazję do zapoznania się z wystawą ‘STRONGER’ mistrza sztuki fryzjerskiej Charlie Le Mindu znanego z artystycznych peruk tworzonych na zlecenie m.in. Lady Gagi, czy też z unikalnymi dziełami mistrza cukiernika Philippe Conticini. W grudniu W DS WORLD PARIS goście będą mieli okazję skorzystać z usług renomowanego Studio Harcourt znanego ze wspaniałych portretów fotograficznych.
W 2015 roku planowane są kolejne niespodzianki.
*nowi klienci Grupy PSA
Marka DS
DS stworzona przez CITROËNA w marcu 2010 roku wraz z wprowadzeniem na rynek DS3, potwierdza aktualnie swoją pozycję marki Premium. Inspirując się tym, co najlepsze we francuskim know-how, DS kontynuuje wartości z zakresu innowacji i wyrafinowania odziedziczone od DS z 1955 roku. Gamę DS, adresowaną do klientów poszukujących nowych form indywidualnego wyrazu, tworzy obecnie 5 modeli: DS3, DS3 Cabrio, DS4, DS5 i DS 5LS (dostępny wyłącznie w Chinach). Poza bezkompromisowymi atutami w zakresie stylistyki, doznań z jazdy i wyrafinowania, modele DS wyróżniają też awangardowe rozwiązania technologiczne, w szczególności proponowany w DS5 hybrydowy układ napędowy z silnikiem Diesla Hybrid4. DS sprzedawana jest w Europie za pośrednictwem sieci CITROËNA, w Chinach natomiast dysponuje własną siecią punktów sprzedaży. Dla klientów, DS to również wyjątkowe relacje z marką nie tylko na płaszczyźnie produktów, ale również ekskluzywnych usług Premium, dostępnych przede wszystkim za pośrednictwem DS PRIVILÈGE. W 2013 roku DS potwierdziła swój światowy sukces z wynikiem 120.000 sprzedanych samochodów, uzyskując tym samym łączny wynik ponad 410.000 modeli sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek.
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze