Więcej od Peugeota wydały tylko Toyota, General Motors i Fiat.
Zaznaczyć przy tym należy, że Peugeot dzierżył palmę pierwszeństwa w lipcu pod względem ilości wyemitowanych spotów reklamowych jednego modelu. Promujący Peugeota 207 film wyemitowano w polskich telewizjach 626 razy.
Jeżeli chodzi o wydatki na reklamę narastająco od początku roku, to czwarte miejsce również należy do producenta francuskiego. Z kwotą 32,1 miliona złotych zajmuje je Citroën Polska, ustępując miejsca jedynie koncernowi General Motors, Toyocie i Fiatowi.
Piąta lokata w reklamowych wydatkach w tym roku przypadła francuskiemu Renaultowi. Koncern przekroczył 30 milionów złotych.
Rozumiejąc potrzebę reklamy nie możemy jednak nie zadać pytania: o ile samochody byłyby tańsze, gdyby zredukować koszty reklamy o połowę? I o ile spadłyby wówczas obroty polskich przedstawicielstw firm motoryzacyjnych? I czy by w ogóle spadły?…
KG
Najnowsze komentarze