Do wyboru będzie trzy silniki benzynowe i cztery odmiany jednostek wysokoprężnych. Podstawowy „benzyniak” dostępny będzie we Francji wyłącznie z najniższym pakietem wyposażenie Attraction i cena takiego auta wyniesie niemal 17.000 euro. Mam nadzieję, że w Polsce będzie zauważalnie taniej, bo z takimi cenami wejściowymi, to nie wróżę C4-ce wysokiej sprzedaży :-(
120-konny silnik 1.6 VTi oferowany będzie w każdej z trzech wersji wyposażenia. Dla odmiany 155-konnej tego motoru zarezerwowano wyposażenie Exclusive. Takie auto wyceniono we Francji na 24.740 euro, czyli w prostym przeliczeniu niemal 100.000 zł :-(
Silniki wysokoprężne oparte są głównie o motor 1.6 HDi. Zarówno w wersji 90-, jak i 110-konnej dostępne będą wszystkie trzy poziomy wyposażenia. Najtańszy diesel kosztował będzie we Francji niemal 20.000 euro.
Citroën zaoferuje także tzw. mikro-hybrydę z silnikiem 1.6 HDi. Dostępne będą z tym motorem tylko wersje Confort i Exclusive, droższe od „niehybrydowych” odmian o 1.000 euro.
Topowym dieslem w gamie C4 będzie 2litrowy silnik HDi generujący 150 KM. Takie auto wyceniono na niemal 27.000 euro.
Poniżej prezentujemy tabelkę ze szczegółami francuskich cenników nowego Citroëna C4.
KG
Najnowsze komentarze