Francuski „L’Automobile Magazine” przyznał swoje doroczne nagrody motoryzacyjne. Wśród laureatów znalazła się Dacia, którą doceniono za strategię działania.
Nagrody „L’Automobile Magazine” przyznawane są co roku w wielu kategoriach, wśród których są m.in. takie, które honorują przełomowe wydarzenia w branży motoryzacyjnej, innowacje, czy wprowadzanie nowych modeli. Członkowie jury oddają swoje głosy na nominowane samochody/wydarzenia, a te, które uzyskają najwięcej wskazań – wygrywają w swoich kategoriach.
Tym razem w kategorii Strategia zwyciężyła Dacia. Uznanie jurorów zdobył dynamizm marki, widoczny poprzez wprowadzenie na rynek kilku nowych modeli z naciskiem na wysoki współczynnik ceny do jakości. Akcje marketingowe pozostały przy tym w doskonałej harmonii z prostotą i niezawodnością samochodów marki Dacia.
Rok bieżący przyniósł nam sześć nowych modeli w ofercie tego producenta: Lodgy, Dokker i Dokker Van, oraz nowe Logan, Sandero i Sandero Stepway.
Sprzedaż Dacii w latach 2004-2001 zwiększyła się piętnastokrotnie. W ciągu tego roku sięga już niemal miliona egzemplarzy, z czego połowa znalazła nabywców na Starym Kontynencie.
KG
Najnowsze komentarze