Chat with us, powered by LiveChat

Ile kosztuje Nowa Dacia Duster 1.0 TCe 100 KM? Znamy polski cennik

17 10 147

Nowa Dacia Duster z silnikiem 1.0 TCe kosztuje 41.900 złotych. Tyle trzeba zapłacić za najtańszą wersję ACCESS. Samochód jest wyposażony w 5-biegową skrzynię biegów i napęd na dwa koła. Ile kosztują pozostałe wersje? O tym w dalszej części naszego artykułu.

Dacia Duster 1.0 TCe 100 KM posiada silnik nowej generacji z turbosprężarką. Dysponuje 170 Nm momentu obrotowego, co sprawia, że mimo niższej mocy, jeździ się nią dużo przyjemniej niż starszą wersją 115 KM z silnikiem atmosferycznym,. Jak wygląda mowa jednostka?

 

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe ACCESS – wyposażenie i cena

Dacia Duster 1.0 TCe ACCESS jest wyposażona w następujące elementy:

WYGLĄD
  • felga 16″ stalowa
  • stalowe obręcze kół 16″
MULTIMEDIA
  • komunikaty w języku polskim
KOMFORT I WNĘTRZE
  • tapicerka materiałowa w kolorze grafitowym
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane ręcznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie
  • kanapa tylna składana z oparciem niedzielonym
  • fotel kierowcy bez regulacji wysokości
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE
  • automatycznie włączane światła
  • światła do jazdy dziennej LED
PROWADZENIE POJAZDU
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • ogranicznik prędkości
  • komputer pokładowy
BEZPIECZEŃSTWO
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Cena: 41.100 złotych

Drugą pozycją w cenniku jest Dacia Duster Essential

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe Essential – wyposażenie i cena

Dacia Duster 1.0 TCe Essential jest wyposażona w następujące elementy:

WYGLĄD
  • relingi dachowe w kolorze czarnym
  • felga 16″ stalowa, wzór Fidji
  • stalowe obręcze kół 16″
MULTIMEDIA
  • komunikaty w języku polskim
  • radio MP3, USB, Bluetooth, sterowanie pod kierownicą, bez CD, DAB
KOMFORT I WNĘTRZE
  • tapicerka materiałowa w kolorze grafitowym
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane ręcznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE
  • automatycznie włączane światła
  • światła do jazdy dziennej LED
PROWADZENIE POJAZDU
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • ogranicznik prędkości
  • komputer pokładowy
BEZPIECZEŃSTWO
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • mośliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Cena: 49.900 złotych.

W tej wersji nadal nie ma klimatyzacja. Jest ona dostępna dopiero w kolejnej – Comfort.

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe Comfort – wyposażenie i cena

Najtańszy Duster z klimatyzacją z tym silnikiem

WYGLĄD
  • relingi dachowe w kolorze czarnym
  • felga 16″ stalowa, wzór Fidji
  • stalowe obręcze kół 16″
MULTIMEDIA
  • komunikaty w języku polskim
  • radio MP3, USB, Bluetooth, sterowanie pod kierownicą, bez CD, DAB
KOMFORT I WNĘTRZE
  • tapicerka materiałowa w kolorze czarnym
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane elektrycznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE
  • automatycznie włączane światła
  • lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie
  • światła przeciwmgłowe
  • światła do jazdy dziennej LED
PROWADZENIE POJAZDU
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • komputer pokładowy
OGRZEWANIE I WENTYLACJA
  • klimatyzacja manualna
BEZPIECZEŃSTWO
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • regulator-ogranicznik prędkości
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Cena: 55.600 złotych.

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe Prestige – wyposażenie i cena

WYGLĄD
  • relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu
  • obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″
  • wzór felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Maldive
  • szyby tylne przyciemniane
MULTIMEDIA
  • system Media Nav Evolution (wyświetlacz 7″, nawigacja, radio z DAB)
  • mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa
  • komunikaty w języku polskim
  • kamera cofania
KOMFORT I WNĘTRZE
  • tapicerka materiałowa w kolorze czarnym z białymi przeszyciami i logiem Duster
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane elektrycznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • wykończenie elementów przednich drzwi ze skóry ekologicznej
  • osłona podwozia z przodu i z tyłu w kolorze chrom satynowy
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE
  • automatycznie włączane światła
  • lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie
  • światła przeciwmgłowe
  • światła do jazdy dziennej LED
PROWADZENIE POJAZDU
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • system wspomagania parkowania tyłem
  • komputer pokładowy
OGRZEWANIE I WENTYLACJA
  • klimatyzacja manualna
BEZPIECZEŃSTWO
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • system monitorowania martwego pola (BSW)
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • regulator-ogranicznik prędkości
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Cena: 60.900 zł

 

Nowa Dacia Duster 1.0 TCe SL Techroad – wyposażenie i cena

Najdroższy Duster z tym silnikiem to wersja 1.0 TCe SL Techroad:
WYGLĄD
  • relingi dachowe w kolorze ciemnego metalu
  • badge „Techroad”
  • obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″
  • wzór felgi ze stopu metali lekkich 17″ – Maldive
  • szyby tylne przyciemniane
  • Biel Alpejska
MULTIMEDIA
  • system Media Nav Evolution (wyświetlacz 7″, nawigacja, radio bez DAB)
  • mapa Europy Wschodniej – wersja podstawowa
  • komunikaty w języku polskim
  • kamera cofania
KOMFORT I WNĘTRZE
  • centralny zamek
  • szyby tylne regulowane elektrycznie
  • szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • wykończenie elementów przednich drzwi ze skóry ekologicznej
  • kanapa tylna składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3-2/3
  • fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego, z podłokietnikiem
  • zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
  • kierownica i gałka dźwigni biegów pokryte skórą ekologiczną
  • kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
  • nawiew powietrza na tylną kanapę
  • tapicerka materiałowa dla wersji Techroad
WIDOCZNOŚĆ I OŚWIETLENIE
  • automatycznie włączane światła
  • lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane ręcznie
  • światła przeciwmgłowe
  • światła do jazdy dziennej LED
PROWADZENIE POJAZDU
  • wskaźnik zmiany biegów
  • tryb ECO
  • system wspomagania parkowania tyłem
  • obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze czarnym błyszczącym
  • komputer pokładowy
OGRZEWANIE I WENTYLACJA
  • klimatyzacja manualna
BEZPIECZEŃSTWO
  • poduszki kurtynowe z przodu
  • ABS
  • układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
  • czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
  • przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
  • system kontroli ciśnienia w oponach
  • system monitorowania martwego pola (BSW)
  • ESP + system wspomagania ruszania pod górę HSA
  • system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • zestaw do naprawy uszkodzenia opony
  • regulator-ogranicznik prędkości
  • tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa

Cena: 61.400 zł

Czas oczekiwania na samochód wynosi około 3 miesięcy od momentu zamówienia. Średnie zużycie paliwa według producenta przy jednostce 1.0 TCe to 6,7 litra na 100 kilometrów. Konfigurator Dustera znajduje się tutaj.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
10 Wątki komentarzy
7 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
15 Autorzy komentarzy
PiotrPrzemekMarcin (ten wiecie który)PiotrKrzysztof Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Gezet
Gość
Gezet

To w końcu ile kosztuje ten Access 1.0TCe?? Bo na początku tekstu napisałeś 41.900zł, a w dalszej części 41.100zł.

Redi
Gość
Redi

Szalu cena nie robi, nawet w najbogatsze wersji nie ma lusterek składanych elektrycznie. Za cenę ponad 60 tys lepiej kupić lepsze dwu-trzyletnie auto z lepszym wykończeniem i wyposażeniem

Vw
Gość
Vw

Zdecydowanie, golfika w tedeiku…

Janusz
Gość
Janusz

Eeee, nie znasz się – najlepszy jest passek w tedeiku;-)

Jan
Gość
Jan

Do Access można dołożyć relingi i koło zapasowe za 800 ful wypas tyle kosztuje .

Emil
Gość
Emil

Tak gwoli ścisłości, relingi to dopłata 500zł, koło zapasowe 400zł, a więc razem to 900zl.

Jan
Gość
Jan

W styczniu będzie wyprzedaż rocznika zatem coś tam można urwać

Jurek
Gość
Jurek

A Mitsubiszi 2 literówkę wolno ssącą wprowadza zamiast 1.6 i też będzie drożej co nowe to zawsze droższe .

Daro
Gość
Daro

To od kiedy przestają robić silnik 1.6 na nasz rynek?

Jaro
Gość
Jaro

Już przestali. Zostały ostatki że składów.

Mem
Gość
Mem

Te nowe silniki to mydlenie ludzią oczu.Niby EKO a obsługa droższa, trwałość natomiast do 100 tyś i koniec.A na rynki poza UE idą silniki 2.0 i jest ok. Europa robi się chora czas na leki!!!

Nie znam się
Gość
Nie znam się

Co to jest silnik atmosferyczny?

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Inaczej wolnossący, czyli z powietrzem z atmosfery, a nie z turbosprężarki.

Piotr
Gość
Piotr

Ależ mam już dość tej mody na suvy. W tej cenie o wiele bardziej wolałbym yarisa 1.33. Moc ta sama tylko trwałość większa.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Spokojnie… i citroen i dacia zrozumieją ten błąd.

Piotr
Gość
Piotr

Pewniie tak, ale ciekawe kiedy? Jak na razie yaris to mój wybor numer jeden w kwestii miejskich aut i pewnie jeszcze dlugo tak zostanie.

Przemek
Gość
Przemek

Zastanawiam się czy do auta można włożyć silnik od suszarki, wtedy będzie to samochód na prąd o zasięgu odległości przewodu od gniazdka. Prędkość maksymalna nie przekroczy ruszenia z miejsca. Silnik 1.0 to w Dusterze przy tej masie spora pomyłka. Silnik wielkości kartonu mleka. 3 cylindry które wywołają takie drgania że silnik będzie latał po całej komorze tak samo jak w VW 1.4 tdi, Turbinka nie wielkich rozmiarów nawet nie da frajdy z jazdy, moment obrotowy tylko 170.