Używana Dacia Duster po faceliftingu to dobry sposób na zakup SUVa, w którym poprawiono bolączki pierwszych egzemplarzy z lat 2010-2013 a jednocześnie poprawiono w istotny sposób wygląd. Pierwszym pełnym rokiem produkcyjnym dla tej odmiany był 2014 i samochody właśnie z tego rocznika będziemy sprawdzać pod kątem ceny.
A z uwagi na fakt, że w ogłoszeniach można spotkać dużo ofert od pierwszych właścicieli, którzy serwisowali swoje Dustery do momentu sprzedaży w ASO, to właśnie te auta wezmę pod uwagę w zestawieniu. Ile więc kosztuje taka używana Dacia Duster? Wbrew obiegowym opiniom trzyma cenę całkiem nieźle.
Zobacz: Test używana Dacia Duster 1.5 dCi po 4 latach
Średnia cena egzemplarza z 2014 roku wynosi 32.688 zł, natomiast średni przebieg oferowanych aut to 110 tyś. km. Najczęściej oferowane są benzyny 1.6 110 KM, jest to wolnossąca jednostka, która doskonale znosi też zasilanie gazem i wiele z tych aut ma założony gaz.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to zdecydowana większość ofert dotyczy samochodów w wersji Laureate, a więc posiada klimatyzację i dotykowy ekran z nawigacją czy tempomat.
Używana Dacia Duster 2014 – ceny
Marka i model |
Rocznik |
Silnik |
Przebieg |
Cena |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
43.662 |
32.000 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
74.444 |
35.998 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
165.000 |
31.900 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.2 125 KM |
87.400 |
35.500 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
120.260 |
33.500 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
140.700 |
35.886 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.5 dCi 90 KM |
156.997 |
28.900 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.2 125 KM |
102.106 |
31.700 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.6 110 KM |
110.315 |
29.900 zł |
Dacia Duster |
2014 |
1.2 125 KM |
109.000 |
31.600 zł |
średni przebieg |
110.988,4 |
|||
średnia cena |
32.688 zł |
https://youtu.be/i3uXPkc4CE4
Dacia Duster 2014 – dane techniczne
Dacia Duster 2014 |
Dane techniczne |
Długość |
4315 mm |
Szerokość |
1822 mm |
Wysokość |
1625 mm |
Rozstaw osi |
2674 mm |
Bagażnik |
475 l |
Kat natarcia |
29,3 st |
Kąt zejścia |
34,9 st |
źródło: otoMoto 3.05
Najnowsze komentarze