wtorek, 5 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Ile kosztuje w Polsce Nowe Renault Megane E-Tech Electric?

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2021-12-16
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 3 minut
1.1k 11
38
937
UDOSTĘPNIEŃ
3.1k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?

Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych

Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym

Renault przedstawia ceny Nowego Megane E-TECH elektrycznego. Ten symbol nowego świata i jednocześnie nowego świata samochodów elektrycznych jest elementem ekosystemu, w którym samochód pełni rolę platformy wyposażonej w zaawansowane oprogramowanie i zoptymalizowane aplikacje mobilne zapewniające użytkownikom nowe możliwości korzystania z samochodu.

Zamówienia na Nowego Megane E-Tech elektrycznego można składać od lutego 2022 roku. Nowy model pojawi się w salonach w maju 2022 roku.

Nowy Megane E-TECH elektryczny zapewnia klientom zrównoważone i zoptymalizowane osiągi za rozsądną cenę. Poszczególne wersje w gamie zaspokajają potrzeby, zarówno codzienne, jak i wyjątkowe (np. wyjazdy weekendowe czy wakacyjne).

W Polsce samochód jest dostępny dla poziomu wyposażenia Equilibre, z akumulatorem trakcyjnym 40 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 130 KM w cenie 154.390 zł.

W przypadku poziomu wyposażenia Techno samochód jest dostępny z akumulatorem trakcyjnym 60 kWh i silnikiem elektrycznym o mocy 220 KM w cenie od 189.390 zł.

Decydując się na zakup Megane E-TECH elektrycznego, osoby fizyczne i przedsiębiorcy mają możliwość uzyskania bezzwrotnej dotacji w wysokości 18.750 zł lub 27.000 zł z programu rządowego „Mój elektryk”. Kwota dotacji 27.000 zł dotyczy osoby fizycznej posiadającej Kartę Dużej Rodziny lub przedsiębiorcy przy średniorocznym przebiegu wyższym niż 15.000 km.

Zawsze aktualne oprogramowanie

Megane E-TECH elektryczny to również szereg aplikacji mobilnych. Oferta obejmuje 5-letni abonament na pobieranie danych dla systemu OpenR Link. Stałą aktualizację danych gwarantuje bezprzewodowa aktualizacja oprogramowania sprzętowego (Firmware Over-The-Air, inaczej FOTA).

Megane E-TECH elektryczny jest również objęty 2-letnią gwarancją z usługą assistance dostępną 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz 8-letnią gwarancją (lub do 160.000 km) na akumulator trakcyjny.

Zamówienia na model będzie można składać już od 1 lutego 2022 roku.

Ceny Nowego Renault Megane E-Tech elektrycznego brutto

Equilibre Techno iconic
40 kWh 130 KM 154 390 PLN 167 390 PLN –
60 kWh 220 KM 176 390 PLN 189 390 PLN 202 390 PLN

 

RENAULT

Renault – producent samochodów o wieloletnich tradycjach i lider w segmencie samochodów elektrycznych w Europie jest znany z innowacyjnych modeli. Wraz z przyjęciem strategicznego planu „Renaulution” marka stawia na ambitne, tworzące nową wartość zmiany, aby oferować jeszcze bardziej konkurencyjne, zoptymalizowane i zelektryfikowane samochody. Celem Renault jest wyznaczanie nowych standardów i wprowadzanie innowacyjnych usług w obszarze technologii, wykorzystania energii i mobilności nie tylko w branży motoryzacyjnej.

 

 

źródło: Renault Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.7 3 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Megane E-Tech ElectricRenault
Udostepnij375Tweet234Udostepnij66
Poprzedni

Używany Citroën C5 2.0 HDI 2004-2007. Oszczędny diesel i bezproblemowy komfort: wrażenia użytkownika po 80 tysiącach kilometrów.

Następny

Peugeot Sport nawiązuje współpracę z firmą Jack & Jones

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Peugeot 9X8, Jack & Jones

Peugeot Sport nawiązuje współpracę z firmą Jack & Jones

Używany samochód do miasta? Citroën C4 Cactus, Peugeot 2008 i Renault Captur. Przegląd propozycji

Opel Corsa-e

Opel wprowadza szybkie ładowanie jako standard

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
38 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Yoyo - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Chip - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Marcin - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • ŁUKASZ - Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Luu - Nowy Peugeot 308 1.2 130 KM EAT 8 zdobył dwie gwiazdki w testach Green NCAP
  • Anonimowo - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Anonimowo - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Radek - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Verka - Nowy Peugeot 308 1.2 130 KM EAT 8 zdobył dwie gwiazdki w testach Green NCAP


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Citroën AMI jako nowa odsłona kultowego 2CV. Kupilibyście go?
  • Kulisy wdrożenia Zity przez Mobilize i Mobilize Share usług carsharingowych
  • Nowy serwis samochodów ciężarowych Nijhof-Wassink w Tarnowie Podgórnym
  • XII Zlot Sudeckiego Klubu Citroën 2022 – relacja. Tak bawili się miłośnicy francuskiej marki samochodów
  • Renault 5 Diamant. Różowy koncept, który będzie przeznaczony na sprzedaż
  • Salon Renault istniał w Warszawie w 1908 r.
  • Fiat 500e najlepiej sprzedającym się autem elektrycznym w Niemczech i we Włoszech
  • Auto Compol, dealer Renault, wspiera bezpieczne wakacje wraz z Dacią Jogger
  • Pierwsze egzemplarze Renault e-Master trafiły do sieci RTV Euro AGD
  • Peugeot 208 najpopularniejszym francuskim samochodem na świecie


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
38
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.