Wspólna dyrekcja działów projektowania Peugeot i Citroëna stanowi jeden z filarów polityki mającej na celu wzmocnienie i zróżnicowanie wizerunków marki, zainicjowanej przez Christiana Streiffa, Prezesa PSA Peugeot Citroën, w ramach realizacji programu CAP 2010.
Jean-Pierre Ploué który od ośmiu lat z powodzeniem kieruje odnową stylistyczną Citroëna, będzie zarządzać działalnością w dziedzinie projektowania stylistycznego w oparciu o dwa zespoły stylistów pracujące dla Peugeot i Citroëna.
Jean-Pierre Ploué podlega Grégoire Olivier, członkowi zarządu grupy i Dyrektorowi programowemu.
Jérôme Gallix, Szef Działu Projektów Peugeot od 2007 roku, opuszcza grupę z zamiarem podjęcia własnej działalności zawodowej.
CV Jean-Pierre’a Ploué
Ur. w 1956 r.
Wykształcenie:
Ecole Polytechnique
Ecole Nationale de la Statistique et de l’Administration Economique (ENSAE)
Institut d’Etudes Politiques de Paris
Doświadczenie zawodowe:
1979 – 1982: Asystent w ENSAE
1982-1986: Ekonomista przemysłowy w Banku Światowym, Waszyngton DC, USA
1986-1987: Szef badań, Compagnie de Saint-Gobain
1987-1989: Dyrektor kontroli zarządzania i planowania Działu Ceramiki Przemysłowej Saint-Gobain
1989-1994: Dyrektor oddziału SEPR Saint-Gobain w Le Pontet (84)
1994-1997: Dyrektor Generalny „Céramiques Electrofondues” Działu Ceramiki Przemysłowej Saint-Gobain
1997-2000: Prezes Zarządu oddziału Ball Foster Glass Co. W Indianapolis, USA
2000-2001: Prezes Działu Ceramiki Przemysłowej Saint-Gobain, Członek Komitetu Dyrekcji Generalnej Grupy.
PSA PEUGEOT CITROËN
Od października 2002: Dyrektor ds. Platform, Technicznych i Zakupów PSA Peugeot Citroën
Członek Komitetu Wykonawczego Grupy PSA Peugeot Citroën
6 lutego 2007: Członek Zarządu Grupy PSA Peugeot Citroën
Członek Komitetu Dyrekcji Generalnej PSA Peugeot Citroën
Dyrektor Marki Citroën
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze