-
9. czerwca rusza w Polsce europejska kampania „Built for the Real World”, która będzie obecna w mediach cyfrowych i tradycyjnych w oparciu o zintegrowane podejście wielokanałowe.
-
Spot reklamowy poświęcony nowemu modelowi Jeep® Avenger przedstawia przejście od świata wirtualnego do rzeczywistego i podkreśla podstawowe wartości marki, jakimi są wolność i przygoda.
-
W coraz bardziej wirtualnym świecie, pierwszy w 100% elektryczny pojazd marki dostarcza autentycznych emocji i wyróżnia się swoją inkluzywnością, funkcjonalnym designem, w pełni elektrycznym układem napędowym i najnowocześniejszą technologią.
Nowy Jeep® Avenger, pierwszy w historii marki samochód ze w 100% elektrycznym napędem, został zaprezentowany dziennikarzom z Europy w kwietniu ubiegłego roku i od razu skradł show: Avenger zdobył już prestiżowy tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2023, a także wiele innych międzynarodowych nagród. Na fali tych sukcesów powstała pierwsza telewizyjna reklama modelu. Debiut antenowy kampanii „Built for the Real World” zaplanowano w Polsce na 9. czerwca. Zostanie ona wyemitowana w wybranych ogólnopolskich ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Spot jest również emitowany na wszystkich rynkach europejskich w okresie od maja do września 2023 roku, z wykorzystaniem mediów cyfrowych i tradycyjnych, w oparciu o zintegrowane podejście wielokanałowe.
Reklama ukazuje Jeepa® Avengera przemierzającego wyimaginowane scenerie w wirtualnym świecie i prowadzonego przez równie wyimaginowaną postać. Punkt zwrotny następuje, gdy bohaterka filmu zdejmuje z oczu gogle do wirtualnej rzeczywistości i wraca do rzeczywistego świata. Kobieta prowadząca prawdziwy, w 100% elektryczny model SUV-a, daje się ponieść adrenalinie i wyrusza na prawdziwą przygodę Jeepem®. Lektor podkreśla przejście z wyimaginowanego świata do rzeczywistego: „Istnieje świat pełen wolności i przygód, ale nie możesz go odkrywać siedząc na kanapie: musisz wyjść i naprawdę go doświadczyć”.
Kampania pokazuje przepaść pomiędzy przeszłością a przyszłością marki: Jeep® Avenger stanowi ważny kamień milowy dla marki i jego rozwoju. Tak niesamowity i kultowy pojazd jeszcze kilka miesięcy temu mógłby istnieć tylko w wirtualnym świecie. Ten nowy model jest wszystkim, co symbolizuje Jeep, ale w skoncentrowanym rozmiarze. Co więcej, jest również w 100% elektryczny, wyjątkowo wszechstronny, wyposażony w liczne technologie i wyróżnia się funkcjonalnym designem i najlepszymi w swojej klasie możliwościami. Nowy model Jeepa® wydaje się bezprecedensowy i niemal nie z tego świata, a jednak jest prawdziwy. Produkowany w Polsce Jeep® Avenger to wyjątkowy samochód zaprojektowany i stworzony, aby każdy mógł doświadczyć emocji, jakie oferuje podczas jazdy, zgodnych przede wszystkim z podstawowymi wartości marki, jakimi są wolność i przygoda.
Spot reklamowy, przygotowany we współpracy z agencją Leo Burnett, jest częścią kampanii, która została w całości stworzona i zrealizowana w Europie: sceny filmu nakręcono w Portugalii, a wszystkie firmy zaangażowane w produkcję spotu pochodzą z Europy. Potwierdza to koncepcyjną ciągłość i spójność marki, Jeep® Avenger jest bowiem pierwszym modelem Jeepa zaprojektowanym i opracowanym specjalnie na rynek europejski: europejska kampania dla europejskiego samochodu.
Dzięki połączeniu obrazów i nakładających się na nie tekstów, spot reklamowy podkreśla najważniejsze cechy Jeepa® Avengera: najnowocześniejszą technologię z 10,25-calowym ekranem systemu multimedialnego Uconnect połączonym z cyfrowym panelem wskaźników oferowanym w standardzie, co pozwala klientom być „zawsze w łączności ze światem”; wiodące w swojej klasie możliwości umożliwiające komfortową jazdę w niemal każdych warunkach, również dzięki funkcji Selec-Terrain®; ponadto do 400 km zasięgu w cyklu WLTP, który zwiększa się do 550 km w cyklu miejskim, gwarantowanym przez akumulator o mocy 54 kWh*.
Jego kompaktowe wymiary pozwalają bezpiecznie poruszać się na wąskich drogach, które widzimy w końcówce reklamy. Powyższe motywy łączą się z pozostałymi kluczowymi elementami wyróżniającymi Jeepa® Avengera: funkcjonalnym designem, przestronnym i wszechstronnym wnętrzem, w pełni elektrycznym układem napędowym. W 100% elektryczny SUV Jeepa jest wyposażony w elektryczny układ napędowy nowej generacji, który łączy nowy silnik elektryczny i nowy akumulator. Korzystając z kabla do szybkiego ładowania prądem stałym 100 kW (Mode 4) na publicznych stacjach ładowania, wystarczą trzy minuty, aby naładować energię wystarczającą na 30 km jazdy. Poza tym, wystarczą 24 minuty, aby naładować akumulatory od 20 do 80%.
Marka Jeep
Jeep, z ponad 80-letnim, legendarnym dziedzictwem, jest autentyczną marką produkującą samochody typu SUV oferujące możliwości, kunszt i wszechstronność ludziom poszukującym niezwykłych podróży. Marka Jeep jest otwartym zaproszeniem do życia pełną parą, oferując szeroką gamę aut, które zapewniają właścicielom poczucie bezpieczeństwa i pewności pokonania każdej podróży. Gama Jeepa składa się z modeli Avenger ICE & BEV, Compass e-Hybrid & 4xe, Gladiator, Grand Cherokee 4xe, Renegade e-Hybrid & 4xe, Wrangler i Wrangler 4xe. Program lojalnościowy i obsługi klienta klasy premium Jeep Wave, dostępny dla całej gamy Jeepa 4×4, jest pełen korzyści i ekskluzywnych udogodnień, aby zapewnić właścicielom marki Jeep najwyższą opiekę i dedykowane wsparcie 24/7. Legendarne możliwości terenowe marki Jeep zostały wzmocnione dzięki globalnej inicjatywie elektryfikacji, która przekształca 4xe w nowe 4×4, realizując wizję marki polegającą na osiągnięciu „Wolności bez Emisji”. Do 2025 roku wszystkie SUV-y marki Jeep będą oferowane w wersji zelektryfikowanej.
Credits
Agencja: Leo Burnett
Firma produkcyjna: Movie Magic International
Dział TV: Prodigious
Postprodukcja: B612
Muzyka: „Welcome to the Future” – Luciana Caporaso, Kobalt Music Publishing America, Inc, SUGAROO!
Media: Starcom
* Zużycie energii elektrycznej modelu Jeep® Avenger z napędem elektrycznym kWh/100km: 15,9-15,4; emisja CO2 g/km: 0. Wartości określone według cyklu łączonego WLTP, aktualizacja na marzec 2023 r. Podane wartości służą do celów porównawczych.
Ważne: rzeczywiste wartości zużycia energii elektrycznej mogą znacznie odbiegać i mogą różnić się w zależności od warunków użytkowania i od różnych czynników, takich jak: zamontowane opcje, częstotliwość ładowania elektrycznego na liczbę przejechanych kilometrów, temperatura otoczenia, styl jazdy, prędkość, masa całkowita, korzystanie z określonego wyposażenia (klimatyzacja, ogrzewanie, radio, nawigacja, światła itp.), rodzaj i stan opon, warunki drogowe, zewnętrzne warunki klimatyczne itp.
Zasięg w pełni elektrycznego Jeepa® Avengera wynosi: 400-394 km. Wartości określone zgodnie z cyklem łączonym WLTP, aktualizacja na marzec 2023. Podane wartości służą do celów porównawczych.
Ważne: rzeczywisty zasięg może znacznie odbiegać i może różnić się w zależności od: zamontowanych opcji, warunków użytkowania samochodu (stylu jazdy, prędkości, masy całkowitej itp., korzystania z określonego wyposażenia typu klimatyzacja, ogrzewanie itp. rodzaju opon, warunków drogowych, zewnętrznych warunków klimatycznych). Więcej szczegółowych informacji dotyczących zasięgu elektrycznego Jeepa® Avengera oraz poszczególnych czynników mających wpływ na zasięg elektryczny jest dostępnych na oficjalnej stronie internetowej Jeepa®.
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze