Po wersji elektrycznej przyszła kolej na wariant napędzany układem miękkiej hybrydy. Nowy Fiat 600 Hybrid jest już dostępny na rynku niemieckim. Cena wynosi 24.990 euro, co w przeliczeniu daje ok. 108 tys. zł.
Fiat oferuje klientom dwa poziomy wyposażenia. Cena wersji podstawowej Hybrid startuje od 24.990 euro (ok. 108 tys. zł). Za lepiej wyposażony wariant La Prima trzeba zapłacić 29.990 euro (ok. 130 tys. zł). W standardzie otrzymujemy samochód w kolorze czerwonym z fotelami pokrytymi czarną tkaniną z monogramami Fiata. Przednie fotele są podgrzewane i oddzielone środkowym podłokietnikiem. Na pokładzie znalazły się klimatyzacja i tylne czujniki parkowania. Fiat 600 Hybrid otrzymał także 7-calowy zestaw wskaźników w postaci monitora TFT oraz wyświetlacz systemu informacyjno-rozrywkowego o przekątnej 10,25 cala. Oprócz czterech głośników system oferuje także porty USB typu A i C.
System informacyjno-rozrywkowy umożliwia integrację smartfonów korzystających z Android Auto TM i Apple CarPlay. W razie potrzeby możemy zamówić do nowego Fiata 600 Hybrid z pakietami dodatków, do których należą reflektory Full LED, 17-calowe felgi ze stopów lekkich i czujniki parkowania 360 stopni.
Zobacz także: Fiat i Strada – najpopularniejsza marka i model w Brazylii w 2023 roku
Fiat 600 Hybrid La Prima
Wyżej w cenniku znajduje się Fiat 600 Hybrid La Prima. Włoska marka wyposażyła pojazd w pełen zestaw LED-ów, 18-calowe felgi aluminiowe oraz chromowane akcenty, przyciemnione tylne szyby i chromowaną rurę wydechową.
Przyjemną atmosferę wnętrza zapewnia oświetlenie z 64 kombinacjami kolorów a dla jeszcze większego komfortu Fiat dorzucił funkcję masażu w fotelu kierowcy. Pokrowce siedzeń wykonane są ze sztucznej skóry w kolorze kości słoniowej. W tej samej barwie wykończono elementy deski rozdzielczej.
System informacyjno-rozrywkowy nowego Fiata 600 Hybrid La Prima został rozszerzony o system nawigacji i sześć głośników. Odpowiednio wyposażone smartfony można ładować bezprzewodowo. Tunel środkowy pojazdu, wyposażony w indywidualną nakładkę i elastyczne uchwyty na kubki, oferuje jeszcze więcej miejsca na przedmioty osobiste.
Zobacz także: Nowy elektryczny Citroën, Fiat, Jeep, Opel i Peugeot za 430 zł miesięcznie: leasing socjalny
Adaptacyjny tempomat i kamera cofania 180 stopni
Ofertę elektronicznych systemów wspomagających kierowcę uzupełniają czujniki parkowania 360 stopni (widok z drona) oraz kamera cofania 180 stopni, które sprawiają, że manewry parkowania i jazda w ograniczonej przestrzeni wokół pojazdu są jeszcze bezpieczniejsze. Podczas zmiany pasa asystent martwego pola ostrzega o innych pojazdach, które mogą nie być widoczne w lusterkach zewnętrznych. Adaptacyjny tempomat wraz z asystentem jazdy w korkach umożliwia częściowo autonomiczną jazdę (poziom 2).
Wyposażenie nowego Fiata 600 Hybrid La Prima obejmuje także elektryczny hamulec postojowy, elektrycznie sterowaną tylną klapę z funkcją głośnomówiącą, regulowaną podłogę bagażnika, automatyczną klimatyzację, czujnik świateł drogowych oraz system bezkluczykowego uruchamiania silnika (Keyless Go). Standardowym kolorem nadwozia jest pomarańczowy – Sun of Italy .
Napęd nowego Fiata 600 Hybrid łączy turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra, który generuje moc 74 kW (100 KM) i maksymalny moment obrotowy 205 Nm. Jednostka jest połączona z dwusprzęgłową, skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która umożliwia ręczną zmianę biegów za pomocą manetek przy kierownicy. Z przekładnią zintegrowany jest motor elektryczny, który wspomaga silnik benzynowy dodatkowymi 21 kW i momentem obrotowym 55 Nm w określonych sytuacjach na drodze.
Zestaw systemów wspomagania prowadzenia
Nowy Fiat 600 Hybrid jest wyposażony w zaawansowane funkcje wspomagania kierowcy i bezpieczeństwa. W standardzie na pokładzie znajduje się sześć poduszek powietrznych. Inteligentny asystent prędkości utrzymuje wybraną prędkość uwzględniając otaczający ruch. Asystent znaków drogowych informuje o możliwych ograniczeniach prędkości a funkcja autonomicznego hamowania awaryjnego wykrywa także rowerzystów i pieszych w obszarze przed pojazdem i automatycznie inicjuje hamowanie w przypadku zagrożenia. System ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu ostrzega, jeśli zmienisz pas w sposób pozornie niezamierzony. Asystent uwagi analizuje koncentrację kierowcy i w razie potrzeby zaleca przerwę.
Najnowsze komentarze