W pierwszym miesiącu bieżącego roku Jeep sprzedał w Brazylii 7.888 pojazdów i zajął szóste miejsce na całym tamtejszym rynku z udziałem 5,2%. To wzrost o 1,6 punktu procentowego w stosunku do grudnia 2023 roku. Jeśli mówimy wyłącznie o segmencie SUV-ów, wzrost ten był jeszcze większy i wyniósł 3,5 punktu procentowego w stosunku do poprzedniego miesiąca. Dzięki temu Jeep zdobył 13,8% najważniejszego segmentu w kraju, a także umieścił Compassa i Renegade’a w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się SUV-ów w Brazylii.
Co więcej, dzięki modelowi Compass marka utrzymała pozycję lidera w segmencie średnich SUV-ów, osiągając 32,9% udziału w rynku w tym segmencie dzięki sprzedaniu 3.593 egzemplarzy tego modelu. Kolejną perełką marki jest Renegade, który uzyskał 3.019 rejestracji, a Commander zakończył miesiąc sprzedażą 1.116 egzemplarzy.
Zobacz, ile aut Jeep sprzedał w styczniu 2024 roku w Polsce
„Przed nami wspaniały rok dla marki Jeep. Współpracujemy z naszą siecią dealerów, aby zawsze oferować naszym klientom najlepsze warunki, oprócz oczywiście najlepszych SUV-ów na rynku” – skomentował Herlander Zola, starszy wiceprezes ds. operacji komercyjnych w Stellantis w Brazylii i lekkich pojazdów użytkowych (LCV) w Ameryce Południowej.
Jeśli chodzi o SUV-y z napędem 4X4, marka zapewniła sobie 17,8% udziału w tym rynku. Co więcej, trzy krajowe modele Jeepa znalazły się w rankingu dziesięciu najlepiej sprzedających się modeli w tym segmencie. To Compass, Commander i Renegade.
Sprawdź ofertę na samochody Jeep w naszym kraju
„Jesteśmy punktem odniesienia w branży SUV-ów na świecie, a także tutaj, w Brazylii. Zawsze będziemy mieć najlepsze opcje na rynku, z dużą ilością technologii, solidności, bezpieczeństwa i możliwości terenowych. To dziedzictwo, tak reprezentatywne dla marki Jeep, zostanie utrzymane, ponieważ w tym roku będziemy mieli wiele nowinek!” – skomentował Hugo Domingues, wiceprezes Jeepa na Amerykę Południową.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Jeep / Stellantis
Najnowsze komentarze