Kampania „Seetroën” z trzema nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019

0 124

Kampania SEETROËN, która promuje okulary zapobiegające chorobie lokomocyjnej, została uhonorowana trzema nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019.

Kampania przygotowana we współpracy z agencją Traction (BETC) otrzymała Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii „Outdoor” oraz Brązowego Lwa w kategorii „Doświadczenie i aktywacja marki” (Brand Experience & Activation). Od startu w Internecie kampania odnotowała ponad 20 milionów odsłon, a okulary sprzedały się w 15.000 sztuk. Zobacz filmik: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A

Cannes było gospodarzem największego wydarzenia poświęconego komunikacji i reklamie, Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2019. W tym roku do udziału zgłoszono ponad 30.000 kampanii z 90 krajów. Zwyciężyły kampanie wyróżniające się kreatywnością.

Kampania SEETROËN stworzona przez agencję Traction (BETC) zdobyła trzy nagrody:
– Srebrnego i Brązowego Lwa w kategorii Outdoor,
– Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation.

Wprowadzona przez Citroëna w czerwcu zeszłego roku kampania SEETROËN, promująca okulary przeciw chorobie lokomocyjnej, odbiła się szerokim echem: ponad 20 milionów wyświetleń w sieci i 15.000 sprzedanych egzemplarzy w ciągu kilku miesięcy. Ten sukces sprawił, że CITROËN wprowadził w maju nowy model okularów: SEETROËN S19.

W podróży coraz więcej czasu spędzamy na czytaniu na tablecie i smartfonie. U dzieci i dorosłych podróżujących samochodami, statkami, autobusami czy innymi środkami transportu powoduje to chorobę lokomocyjną. Innowacyjne okulary, w 100% „Inspired by You”, zapewniają o wiele lepsze samopoczucie w trakcie podróży. Zostały zaprezentowane w kampanii zrealizowanej we współpracy z agencją Traction (BETC).

Reklama jest dostępna online: https://www.youtube.com/watch?v=YXpKjjZuc6A.

Citroën

Citroën jest od 1919 r. producentem szerokiej gamy samochodów. To marka popularna w najlepszym znaczeniu tego słowa. Jej podstawowym źródłem inspiracji są ludzie i ich styl życia. Świadczy o tym hasło „Inspired By You” i oferta samochodów łączących unikatowy design i wzorcowy komfort. Citroën wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów między innymi poprzez stronę internetową Citroën Advisor czy miejski concept store „La Maison Citroën”. W 2018 roku Citroën sprzedał 1,05 miliona samochodów w ponad 80 krajach.

 

 

źródło: Citro

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o