Mamy za sobą niemal półtorej dekady XXI wieku, co oznacza, że coraz więcej dorosłych ludzi całe swoje dotychczasowe życie spędziło w dobie komputerów, Internetu, telefonów komórkowych i w ogóle wszechobecnej informatyki, elektroniki, e-commerce i informacji. Pozostaje kwestią otwartą, czy to aby na pewno tylko dobrze, ale nie tym się tutaj zajmujemy. Nas interesują samochody francuskie, a Citroën, marka nowatorska, jak rzadko która, znowu w awangardzie. Właśnie elektroniczno-informatycznej.
Citroën już jakiś czas temu na swojej francuskiej stronie www.carstore.citroen.fr umożliwił dokonywanie wyboru konkretnego egzemplarza samochodu dostępnego od ręki w całej sieci dealerskiej we Francji. W domowym zaciszu, samotnie lub z osobami bliskimi, z rodziną na przykład, można było wybrać konkretny egzemplarz i poprosić o kontakt dealera w sprawie tego samochodu.
Ale czasy gnają naprzód z coraz większą prędkością i to już nie wystarczy. Dlatego Citroën zwiększył funkcjonalność o możliwość zarezerwowania wybranego egzemplarza samochodu. Robi się to bardzo prosto – przeglądając ofertę klika się po prostu przy wybranym egzemplarzu na przycisk „zarezerwuj ten samochód”. Można od razu zaznaczyć, że chce się zostawić w rozliczeniu swoje dotychczasowe auto. Następnie wpłaca się depozyt w wysokości 250 euro i rezerwacja jest ważna przez trzy dni.
Potwierdzeniem jest e-mail, który skutkuje także usunięciem wybranego samochodu z listy dostępnych dla innych klientów. Następnie dealer kontaktuje się z rezerwującym celem umówienia się na spotkanie i dogranie formalności, (lub nie).
To bardzo wygodne, nieskomplikowane narzędzie idealnie wpasowujące się w dzisiejszy styl życia klientów. Co ważniejsze – działa to przez całą dobę, a aktualnie klienci mają do wyboru ponad 15.000 samochodów! To znacznie więcej, niż oferta jakiegokolwiek dealera ;-)
KG; grafika: Citroën
Najnowsze komentarze