Citroën był zawsze znany z kreatywnych pomysłów na reklamę. Przy okazji wprowadzania modelu C5 Aircross na rynek bliskowschodni zdecydowano się na oryginalną kampanię, która podkreśla komfort, jaki oferuje ten SUV.
Jeśli ktoś nie miał okazji jeszcze poczuć tej różnicy, która rzeczywiście jest bardzo duża w stosunku do zwykłych samochodów, to powinien jak najszybciej udać się do salonu Citroëna na jazdę próbną. C5 Aircross i C5 X oferują rzeczywiście niezwykłe wrażenia za kierownicą: wrażenie jest takie, jakby droga, którą jedziemy i dobrze znamy nagle stała się zdecydowanie gładsza. Przyjemność z takiej jazdy jest ogromna.
I właśnie to pokazują w swoich filmach twórcy reklamy. W pierwszej z nich w C5 Aircross transportowane są pszczoły, które zachowają spokój, pod warunkiem, że nie będą denerwowane nadmiernymi wstrząsami. Auto jedzie przez pustynię, drogi jako takiej nie ma, jednak zawieszenie Citroëna i łagodna muzyka robią swoje. Pszczoły dojeżdżają na miejsce bez problemu.
W drugiej reklamie widzimy jak barber przygotowuje specjalną fryzurę na imprezę dla ważnych osobistości. Wszystko odbywa się w czasie jazdy, fryzura wychodzi perfekcyjna.
W obu klipach gra niezwykle popularny na Bliskim Wschodzie artysta, Hamoody Bamby. Z przekonaniem opowiada o samochodzie i jego zaletach oraz demonstruje je na sobie. To wstęp do całej kampanii, którą planuje Citroën. Kreatywnie i z humorem – czyli tak jak lubimy.
W Polsce cena Citroëna C5 Aircross zaczyna się od 139.450 zł. Skonfiguruj swojego ultrakomfortowego SUVa z szewronami już teraz.
Najnowsze komentarze