Lancia powraca na rynek europejski. Struktura sieci marki obejmuje już 160 autoryzowanych dealerów, 45 nowych salonów i 240 wyspecjalizowanych pracowników sprzedaży. Przemianę punktów sprzedaży uświetni koncepcyjna Lancia Pu+Ra HPE. Włoska marka zaprezentuje pojazd m.in. w Niemczech, Hiszpanii, Portugalii i Francji, w ramach przygotowania do wprowadzenia na rynek nowego modelu Ypsilon w roku 2024.
„Renesans marki Lancia postępuje w szybkim tempie. Minęły dwa miesiące od uruchomienia Casa Lancia, społeczności profesjonalistów sprzedaży we Włoszech. W tym czasie 240 sprzedawców intensywnie wymieniało się pomysłami między sobą oraz z nami. Wraz z koncepcyjnym samochodem Lancia Pu+Ra HPE odwiedziliśmy także pierwszych 45 włoskich dealerów, którzy wdrożyli już nową identyfikację wizualną „ – skomentował Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. „Cała sieć sprzedaży Lancii zostanie ukończona we Włoszech i innych krajach europejskich w pierwszej połowie 2024 roku, przed wprowadzeniem na rynek nowej Lancii Ypsilon”.
„We wrześniu i październiku pojazd koncepcyjny Lancia Pu+Ra HPE odwiedzi 13 miast w siedmiu regionach Włoch oraz dealerów, którzy przyjęli już nową tożsamość korporacyjną Lancii. Jestem dumny, że stałem się częścią tego zespołu i tego ambitnego projektu, który przywraca Lancię do europejskiego sektora premium” – dodał Raffaele Russo, dyrektor zarządzający Lancia Italia.
Zobacz także: Nowa Lancia Ypsilon będzie wyglądać jak Opel Mokka?
Casa Lancia – nowa społeczność sprzedaży
Po pierwszym spotkaniu społeczności Casa Lancia w lipcu odbyło się drugie spotkanie online. 240 włoskich sprzedawców miało okazję wymienić się pomysłami z Lucą Napolitano, dyrektorem generalnym marki, Raffaele Russo, dyrektorem zarządzającym Lancia Italia, a także wszystkimi innymi członkami społeczności.
Społeczność Casa Lancia powstała w celu stworzenia bezpośredniego i skutecznego połączenia między sprzedawcami a centralą Lancii.
Nowa tożsamość marki Lancia
Nowa tożsamość Lancii odzwierciedla cztery filary dziesięcioletniej strategii marki: jakość, elektryfikację gamy modelowej, zrównoważony rozwój i innowacyjny model sprzedaży, który oferuje klientom doświadczenie premium.
Zmiana sfery wizualnej pozwala klientom na intensywną podróż w świat Lancii. Doświadczenie rozpoczyna się już na zewnątrz budynku, który charakteryzuje się przejrzystym i harmonijnym językiem architektonicznym. Wnętrze salonu również cechuje włoska elegancja. Już przy wejściu klientów wita ekspert marki.
Zobacz także: Nawet 100.000 samochodów dostawczych rocznie z fabryki Stellantis w Gliwicach
Lancia przywiązuje dużą wagę do szczegółów wyposażenia, które tworzą atmosferę typową dla włoskich domów. Salony są eleganckie i zachęcają do odwiedzin. Atmosferę wysokiej jakości materiałów oraz naprzemienność światła i cienia dodatkowo wzmacniają meble włoskiej luksusowej marki Cassina.
Centralna część salonu jest zarezerwowana dla samochodów. Pojazdy są skąpane w naturalnym świetle wpadającym przez duże okna a ekspert pomaga klientowi w skonfigurowaniu wymarzonego modelu. Uzupełnieniem salonu są strefy dedykowane dostawom nowych pojazdów oraz akcesoriów.
We Włoszech 45 dealerów wdrożyło już nową tożsamość korporacyjną Lancii, a 100 dokona tego do końca 2023 roku. Wdrożenie poza Włochami rozpocznie się w pierwszym kwartale 2024 roku. Proces zakończy się wraz z wprowadzeniem na rynek nowej Lancii Ypsilon.
Najnowsze komentarze