Tylko klienci z Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii i Szwajcarii będą mogli w oficjalnej sieci zamówić (od jutra) omawiane Renault Clio. Wiązać się to też będzie z wydatkiem rzędu 27.900 euro, czyli wcale niemało, ale z drugiej strony w zamian otrzymuje się auto ze sportowym zawieszeniem Cup, 203-konnym silnikiem i paroma innymi dodatkami.
Auto posadowiono na czarnych, 18-calowych felgach o wzorze Interlagos obutych w opony Bridgestone RE050A, takie same, jak w Megane R.S. Trophy, które ustanowiło rekord północnej pętli toru Nürburgring w czerwcu ubiegłego roku. Silnik 2.0 dostarcza 203 KM, co pozwala na przyspieszanie do pierwszej setki w czasie 6,9 sekundy.
Samochód dostępny jest w matowym czarnym kolorze, który ożywiają z jednej strony żółte elementy (dyfuzor, obudowy lusterek, element przedniego zderzaka nawiązujący do przedniego skrzydła bolidów F1), z drugiej zaś naklejki jednoznacznie kojarzące się ze światem sportów motorowych – szachownica na dachu, emblematy Red Bull Racing na drzwiach. Rasowego wyglądu dopełniają czerwone zaciski hamulcowe Bremo.
We wnętrzu również nie zabrakło nawiązań do sportu. Dwa fotele Recaro obite tkaniną, aluminiowe pedały, sportowa gałka dźwigni zmiany biegów, a także znany już Megane R.S. Trophy komputer pokładowy prezentujący, oprócz standardowych informacji, dane związane z jazdą ofensywną: przyspieszenia, czasy okrążeń określonego toru, czy sugestie pozwalające na doskonalenie sportowej techniki jazdy. A wszystko to w czasie rzeczywistym!
W wyposażeniu znajdziemy oczywiście automatyczną klimatyzację, automatyczne światła, kartę Hands Free i złącze Audio Connection Box.
KG
zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze